אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פייסבוק הכתה את התחזיות: הכנסותיה ברבעון השני עמדו על 6.4 מיליארד דולר צילום: צילום מסך

פייסבוק הכתה את התחזיות: הכנסותיה ברבעון השני עמדו על 6.4 מיליארד דולר

תחזיות האנליסטים היו להכנסות של 6.02 מיליארד דולר בלבד. הרווח הנקי רשם זינוק גדול עוד יותר וקפץ ב-186% ל-2.06 מיליארד דולר. הדומיננטיות של המובייל בהכנסות פייסבוק ממשיכה להתחזק, וברבעון שעבר 84% מהכנסות הרשת החברתית מפרסום הגיעו ממובייל. מניית פייסבוק עולה ב-6.5% במסחר המאוחר

27.07.2016, 23:22 | עומר כביר

פייסבוק הכתה את התחזיות: הכנסות החברה ברבעון השני של 2015 עמדו על 6.4 מיליארד דולר. זאת, לעומת הציפיות של האנליסטים להכנסות של 6.02 מיליארד דולר.

מטה פייסבוק, צילום: גטי אימג מטה פייסבוק | צילום: גטי אימג' מטה פייסבוק, צילום: גטי אימג

הרווח הנקי רשם זינוק גדול עוד יותר וקפץ ב-186% ל-2.06 מיליארד דולר. מרבית הכנסות פייסבוק (6.34 מיליארד דולר) הגיעו מפרסום ואלו עלו ב-63%. מנגד, ההכנסות מתשלומים וגביית עמלות ירדו ב-8% והסתכמו ב-197 דולר.

הדומיננטיות של המובייל בהכנסות פייסבוק ממשיכה להתחזק, וברבעון שעבר 84% מהכנסות פייסבוק מפרסום הגיעו ממובייל, לעומת 76% ברבעון המקביל בשנה שעברה.

צמיחה של כמעט 65% באסיה-פסיפיק

בחלוקה גיאוגרפית, אזור הפעילות המכניס ביותר של פייסבוק הוא ארה"ב וקנדה, משם התקבלו 3.21 מיליארד דולר מהכנסותיה (עלייה של 63.3%). ההכנסות מאירופה עמדו של 1.59 מיליארד דולר (52.8% עלייה), באזור אסיה-פסיפיק על 1.03 מיליארד דולר (64.5% צמיחה) ובשאר העולם על 614 מיליון דולר (כ-48% צמיחה).

ומה קורה עם המשתמשים? ברבעון השני מספר המשתמשים הפעילים בחודש עלה ל-1.71 מיליארד, עלייה של 3.6% לעומת הרבעון הראשון של השנה (מספר המשתמשים לא מושפע מתנודות עונתיות, ולכן הנתון הרלוונטי להשוואה הוא הרבעון הסמוך ולא הרבעון המקביל בשנה שעברה). מספר המשתמשים הפעילים בחודש במובייל עלה בכ-4% ל-1.57 מיליארד איש.

בגזרת המשתמשים הפעילים ביום רושמת פייסבוק כבר 1.13 מיליארד איש (עלייה של 3.7%). מספר המשתמשים הפעילים ביום במובייל חוצה לראשונה את קו המיליארד, ומגיע ל-1.03 מיליארד איש (עלייה של 4.1%).

"זה היה עוד רבעון טוב לקהילה ולפעילות העסקית שלנו", אמר מייסד ומנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, בהודעה לעיתונות. "אנחנו מרוצים במיוחד מהתקדמותנו בתחום הווידיאו, ואנחנו עוברים לעולם שבו הווידיאו נמצא בלב השירותים שלנו".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות