אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מנורה-מבטחים הטמיעה מערכת תמחיר ארגונית ב-2 מיליון שקל

מנורה-מבטחים הטמיעה מערכת תמחיר ארגונית ב-2 מיליון שקל

המערכת של CostPerform הוטמעה על ידי חברת הייעוץ הישראלית גולד מיינרס. המערכת החדשה משמשת את אגף הכספים, ודרגי ההנהלה לבנייה ותפעול של מודל תמחיר

01.08.2016, 17:43 | רפאל קאהאן

גולד מיינרס (Gold Miners), המתמחה בייעוץ והטמעה של פתרונות אנליטיקה, תמחיר ופתרונות לניהול ביצועים עסקיים, סיימה הטמעה של מערכת תמחיר ארגונית בקבוצת הביטוח והפיננסים מנורה-מבטחים, כך על פי הודעת החברה היום (ב'). הטמעת המערכת, המבוססת על טכנולוגיה של חברת התוכנה ההולנדית CostPerform, נמשכה כעשרה חודשים, והתבצעה בשיתוף עם תחום כלכלה ואסטרטגיה במנורה-מבטחים ומחלקת ה-BI בארגון. היקף הפרויקט לא נמסר, אך ממידע שהגיע לידי "כלכליסט" היקפו הינו כ-2 מיליון שקל.

קראו עוד בכלכליסט

המערכת משמשת את אגף הכספים, ודרגי ההנהלה הבכירים בארגון, בבנייה ותפעול של מודל תמחיר אחיד וכלל ארגוני, כך שתשקף בצורה מדויקת את רכיבי העלויות והרווחיות של שירותי החברה ומוצריה. דגש מיוחד ניתן בארגון לאופן בו מפרקים את העלויות המועמסות של הוצאות המטה וההנהלה של הארגון, כדי לשייך אותן לפי יחידות ובחלוקה למגזרי הפעילות, המוצרים והלקוחות. בנוסף, המערכת תספק מענה לתקנות בעולם הביטוח IFRS 4 המחייבות יכולת ניתוח של המוצרים השונים המסופקים על ידי החברה ברמת הכיסוי הביטוחי הבודד.

מערכת התמחיר החדשה של מנורה הוטמעה בעלות של כ-2 מיליון שקל, צילום: סי די בנק מערכת התמחיר החדשה של מנורה הוטמעה בעלות של כ-2 מיליון שקל | צילום: סי די בנק מערכת התמחיר החדשה של מנורה הוטמעה בעלות של כ-2 מיליון שקל, צילום: סי די בנק

אילן שגב, משנה למנכ"ל ומנהל אגף הכספים במנורה מבטחים ביטוח: "בחרנו במערכת ה-CostPerform על מנת לשדרג את האופן שבו אנו מקצים עלויות בחברה. השימוש במערכת מאפשר לנו לתחקר באופן מעמיק יותר את ייחוס ההוצאות של החברה למוצרים השונים על מנת לקבל החלטות עסקיות. המערכת גם תאפשר לנו להיערך בצורה טובה יותר לקראת הדיווח בהתאם לדרישות IFRS 4".

ג'ימי קוניארסקי, מנכ"ל גולד מיינרס: "המורכבות העסקית והרגולטורית בה פועלים ארגונים גדולים מחייבת אותם לדעת בדיוק את העלויות ושיעורי הרווחיות שלהם, כאשר עליהם לבצע זאת בחלוקה פרטנית של כול מוצר, מגזר פעילות ואפילו עד רמה של לקוח בודד. מערכת תמחיר דומה למכשיר MRI המשקף את העלויות של כול מוצר, ואת תרומתו לשורה התחתונה של הארגון".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות