אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
GoDaddy בדרך לזינוק בניו יורק: ההכנסות צמחו, מס' המשתמשים גדל

GoDaddy בדרך לזינוק בניו יורק: ההכנסות צמחו, מס' המשתמשים גדל

שנה לאחר הנפקתה מדווחת חברת הדומיינים על גידול של 16% בהכנסות, של 8% במספר המשתמשים ושל 6% בהכנסה למשתמש. המנייה קפצה ב-7% במסחר המאוחר בניו יורק

04.08.2016, 08:42 | מיקי גרינפלד

שנה ושלושה ימים לאחר הנפקתה בבורסה של ניו יורק, חברת גודדי (GoDaddy) מעניקה אמש זריקת עידוד למשקיעים, עם דיווח על גידול בהכנסות וצמצום הההפסד ברבעון השני, תוך העלאת התחזית לשנה כולה. המנייה הגיבה בקפיצה של 7% במסחר המאוחר.  

קראו עוד בכלכליסט

חברת רישום שמות הדומיינים ושרותי האחסון דיווחה על צמיחה של 16% בהכנסות ל-456.2 מיליון דולר, מעל התחזית שהציבה, שעמדה בטווח של 452-448 מיליון דולר. מספר המשתמשים של גודדי גדל ב-7.9% ל-14.3 מיליון, כשההכנסה הממוצעת למשתמש עלתה ב-6.2% ל-125 דולר.

 .

לאחר שבפברואר האחרון השיקה את שירותיה ב-11 מדינות נוספות באסיה, הודיעה אמש החברה כי ההכנסות מהשווקים שמחוץ לארה"ב טיפסו ב-17.6% ל-119 מיליון דולר.

החברה סיימה את הרבעון השני עם הפסד של 8.9 מיליון דולר או 11 סנט למניה, מול הפסד של 29.8 מיליון דולר או 46 סנט למניה ברבעון המקביל אשתקד.

גודדי העלתה את תחזית ההשכנות השנתית לטווח של 1.847-1.84 מיליארד דולר, מול תחזית קודמת של 1.845-1.83 מיליארד דולר. לרבעון השלישי צופה החברה הכנסות של 471-468 מיליון דולר, כשצפי האנליסטים עומד על 469 מיליון דולר.

GoDaddy, הוקמה ב-1997 על ידי בוב פרסונס והעלתה את המודעות הציבורית אליה כשהחלה לפני שמונה שנים לשדר באופן קבוע פרסומות במשחק הסופרבול, כולל פרסומת בכיכובה של בר רפאלי. בעוד שהפרסומות השונות ספגו ביקורת על היותן סקסיסטיות, בחברה טוענים שאסטרטגיית השיווק עזרה להגביר את החשיפה שלה בקרב הצרכנים, ולכן היא מתכוונת להמשיך ולדבוק באותו הקו.

 

מתוך הפרסומת של Godaddy עם בר רפאלי מתוך הפרסומת של Godaddy עם בר רפאלי מתוך הפרסומת של Godaddy עם בר רפאלי

תגיות