אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מכונית עם גג נפתח? הישראלים לא מתלהבים

מכונית עם גג נפתח? הישראלים לא מתלהבים

הישראלים אינם חובבים מכוניות בעלות גג נפתח, ואפשר למצוא אותן במחירי מציאה

08.08.2016, 08:25 | תומר הדר

שוק הרכב הישראלי אינו מקבל באהבה מכוניות בעלות גג נפתח. זו בדיוק הסיבה שאפשר למצוא כיום מכוניות כאלה במחירי רצפה, ולהספיק ליהנות מהן עד בוא החורף.

פיז'ו 206 CC

מחיר לדגם 2001: 11,600 שקל

פיז'ו 206 נחשבה בשעתו ללהיט מכירות ישראלי, כי היה לה כל מה שנדרש כדי להצליח בשוק הרכב המקומי: מטבע שאפשר ליבואן נתח רווח סביר, רמה סבירה של אמינות, תיבות הילוכים אוטומטיות והכי חשוב: מראה אופנתי. ל־206 היתה גם אחות פתוחה: 206CC. בשונה ממכוניות פתוחות רבות ששווקו באותן שנים, היא צוידה בגג נפתח קשיח, כלומר גג שאינו עשוי בד אלא חומר פלסטי נוקשה, מה שמנע את הפוטנציאל לפריצות וגניבות. כיום ניתן להשיג 206CC בעלת מנוע 1.6 ליטר במחיר נמוך להפליא של כ־11 אלף שקל. עם זאת, המחיר מגיע עם המחלות המסורתיות של הדגם: בעיות חשמל קטנות ומעצבנות ותיקונים של מנגנון גג ייחודי שיכולים להגיע לאלפי שקלים.

פונטו קבריולה

מחיר: לא מופיעה במחירון

פיאט פונטו הצנועה נחשבה ללהיט מכירות בישראל. למעשה ב־1995 הפונטו היתה המכונית הנמכרת ביותר בשוק המקומי. במפתיע, לפונטו היתה גם גרסה פתוחה, בעלת גג בד, שמחירה הגיע לכמעט כפליים ממחירה של פיאט פונטו רגילה. למרות זאת, נמצאו לא מעט קופצים על הפונטו הפתוחה שצוידה במנוע צנוע יחסית בנפח של 1.3 ליטרים, כך שלא מדובר ברכב מהיר במיוחד. במקרה שתמצאו פונטו פתוחה, יש לקחת בחשבון שהמחיר נמוך מאוד, אלפי שקלים בודדים – ותיקוני גג הבד יקרים מאוד. מעבר לכך, הפונטו מגלה אמינות מפתיעה לנוכח העובדה שמדובר במכונית בסיסית ונטולת אביזרי נוחות, כולל היעדר חלונות חשמליים.

ניסאן מייקרה CC

מחיר לדגם 2007: 29,400 שקל

ניסאן, חברה שפורטפוליו המוצרים שלה אינו נחשב הרפתקני במיוחד, הפתיעה את שוק הרכב העולמי כשהודיעה בעשור הקודם על הצגתה של גרסה פתוחה לאחת המכוניות הפחות הרפתקניות ביותר שמייצר המותג היפני: המייקרה. בניסאן הוחלט, כנהוג בניסאן, למנוע הרפתקנות מיותרת – ולצייד את המייקרה בגג נפתח קשיח, שמתקפל בלחיצת כפתור אל תוך תא המטען. המנוע, בנפח 1.6 ליטרים, גדול מן ההיצע הרגיל של ניסאן, שכולל מנועי 1.4 ליטר, אך אין מה לצפות כאן לביצועים. שלא במפתיע, ל־CC של ניסאן אין תקלות מיוחדות. כבר אמרנו, ניסאן.

  ניסאן מייקרה CC ניסאן מייקרה CC   ניסאן מייקרה CC

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

10 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

8.
"ניסאן, חברה שפורטפוליו המוצרים שלה אינו נחשב הרפתקני
"ניסאן, חברה שפורטפוליו המוצרים שלה אינו נחשב הרפתקני במיוחד" החברה שאחראית לרכב הסדרתי הכי ברוטאלי בעולם(GTR), על 50% מאגדות הדריפט בעולם(סילביה, 350Z וכו), בעלת חטיבת יוקרה(אינפיניטי) ואפילו בשוק הפרטי הסטנדרטי בישראל, אפשר לראות חוסר שגרתיות, למשל הניסאן ג'וק...
Nave750  |  09.08.16
לכל התגובות