אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חג הפסח סייע למכירת הרבעוניות של קסטרו - אך הרווחיות התפעולית נשחקה צילום: אבי ולדמן

חג הפסח סייע למכירת הרבעוניות של קסטרו - אך הרווחיות התפעולית נשחקה

רשת האופנה רשמה הכנסות מימון בשל עסקאות הגנה על מט"ח - וכך הכפילה את הרווח הנקי שלה ל-20.8 מיליון שקל ברבען השני

09.08.2016, 13:15 | אורנה יפת

עיתוי חג הפסח ופתיחת חנויות חדשות היטיבו עם חברת האופנה קסטרו שמציגה תוצאות חיוביות ברבעון השני של השנה. הכנסות החברה ברבעון גדלו בכ-19% והסתכמו ב- 257.5 מיליון שקל.

קראו עוד בכלכליסט

השנה חל פסח בשבוע האחרון של חודש אפריל ובשנה שעברה הוא נפל על השבוע הראשון של חודש אפריל, כלומר, הצרכנים ביצעו את מרבית הקניות לחג ברבעון הראשון אשתקד, כאשר השנה הקניות נדחו לרבעון השני. בהתאם, הרבעון הראשון השנה היה קטסטרופלי בקרב מרבית חברות האופנה, שכעת מתקנות את התוצאות.

עיתוי חג הפסח תרם לעלייה בפדיון החנויות הזהות של קסטרו שרשמו פדיון חודשי ממוצע של 1,315 שקל למ"ר ברבעון הנוכחי לעומת 1,196 שקל למ"ר רבעון מקביל אשתקד. נכון למועד פרסום הדו"ח מונה רשת קסטרו 155 חנויות בישראל.

הרווח התפעולי של קסטרו ברבעון השני הסתכם ב- 23.7 מיליון שקל לעומת 21 מיליון שקל בתקופה מקבילה אשתקד, גידול של כ-13%. למרות זאת - שיעור הרווח התפעולי ירד מ-9.7% ל-9.2% מהמכירות. הרווח הגולמי ברבעון השני הסתכם ב-161 מיליון שקל (62.6% מהמכירות) לעומת 135 מיליון שקל (62.3% מהמכירות) ברבעון מקביל.

קסטרו עברה ברבעון להכנסות מימון של 2 מיליון שקל לעומת הוצאות מימון של קרוב ל-9 מיליון שקל, בשל עסקאות הגנה על מטבע חוץ, וסיימה את הרבעון עם זינוק של כ-124% ברווח הנקי לבעלי המניות שהסתכם ב-20.8 מיליון שקל, לעומת 9.3 מיליון שקל ברבעון מקביל אשתקד.

קמפיין של קסטרו קמפיין של קסטרו קמפיין של קסטרו

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות