אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניסיון גניבת כבל הוביל לשיבושים בשידורי עידן פלוס במרכז

ניסיון גניבת כבל הוביל לשיבושים בשידורי עידן פלוס במרכז

עם זאת, גורמים ברשות אמרו כי המקרה גרם לשיבושי קליטה לעשרות צופי עידן פלוס מתוך כרבע מיליון משתמשים

16.08.2016, 08:22 | אלירן מלכי

בצל הכוונה להפריטו ולהעביר את שידוריו על גבי רשת האינטרנט, נרשמה אתמול תקלה נרחבת במערך שידורי עידן פלוס באזור המרכז. ניסיון גניבה של סיב אופטי השייך לחברת פרטנר בסמוך לכביש 4 הוביל לשיבושים בשירותי עידן פלוס בצפון תל אביב ובהרצליה.

קראו עוד בכלכליסט

הגנבים, שחשבו כי מדובר תחילה בכבל נחושת שאותו תכננו למכור, הופתעו לגלות סיב אופטי חסר ערך עבורם.

פרטנר מספקת למערך עידן פלוס, המופעל על ידי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, שירותי תשתית לתחנות השידור שלו. ברשות השנייה זיהו את התקלה בשעות הבוקר ועדכנו את פרטנר, אך לא טרחו לעדכן באתר האינטרנט את הלקוחות כי ישנה תקלה.

הרשות מנסה לתחזק את שירותי עידן פלוס, אך אין לה כל תמריץ לשפר את השירות מאחר שהיא לא מתוגמלת על ידי הגדלת המשתמשים או ניזוקה מהפחתתם. גורמים ברשות אמרו כי המקרה גרם לשיבושי קליטה לעשרות צופי עידן פלוס מתוך כרבע מיליון משתמשים.הסיבה לכמות הנמוכה של הנפגעים מהשיבושים היא שיש הרבה אתרים באזור שגיבו את שידורי עידן פלוס וסיפקו שידורים, אך לא בעוצמת אות גבוהה, מה שגרר בעיות קליטה.

איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר. מספקת שירותי תשתית לעידן פלוס, צילום: אוראל כהן איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר. מספקת שירותי תשתית לעידן פלוס | צילום: אוראל כהן איציק בנבנישתי מנכ"ל פרטנר. מספקת שירותי תשתית לעידן פלוס, צילום: אוראל כהן

מהרשות השנייה נמסר: "עקב תקלה טכנית בכבל האופטי של פרטנר, נותקו כמה עשרות מנויים בצפון תל אביב ובהרצליה משירות עידן פלוס. צוותים טכניים פעלו לתיקון התקלה".

מפרטנר נמסר: "התקלה שזוהתה נגרמה מחבלה בסיב המספק שרותי תמסורת לעידן פלוס. צוותי ההנדסה של פרטנר תיקנו את התקלה בתוך פחות מארבע שעות מחיתוך הסיב, והתקשורת כעת סדירה".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות