אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
HOT מציעה חבילה הכוללת ערוצים בלבד בניסיון להתחרות במחירי סלקום TV צילום: רמי זרנגר

HOT מציעה חבילה הכוללת ערוצים בלבד בניסיון להתחרות במחירי סלקום TV

חברת הכבלים מנסה להתמודד עם תחרות המחיר מול הטלוויזיה של סלקום ומציעה דיל הכולל 170 ערוצים במחיר של 200 שקל

21.08.2016, 08:45 | אלירן מלכי

HOT נוטשת את הטריפל בניסיון להתמודד עם תחרות המחיר מול סלקום TV, שגורמת לה לדמם לקוחות בעקביות. מבצע הקיץ האחרון של החברה מציע ללקוחות חבילה הכוללת 170 ערוצים במחיר של 200 שקל בחודש לעומת מחיר של  319-250 לחבילת טריפל.

מחיר זה יתמודד מול חבילת הטריפל שמציע סלקום ב־150 שקל לחודש (סלקום מציעה טלוויזיה בלבד ב-99 שקלים). yes ממשיכה להציע חבילת טלוויזיה של 80 ערוצים ב־200–240 שקל, אך יצאה בשיתוף פעולה עם רשת מוצרי המחשבים באג שתעניק לה לראשונה נקודות מכירה פיזיות בתוך חנויות הרשת.

מנכ"ל סלקום ניר שטרן מציג את הטלוויזיה של החברה, צילום: נמרוד גליקמן מנכ"ל סלקום ניר שטרן מציג את הטלוויזיה של החברה | צילום: נמרוד גליקמן מנכ"ל סלקום ניר שטרן מציג את הטלוויזיה של החברה, צילום: נמרוד גליקמן

שני מהלכים אלו נועדו להתמודד עם אובדן הלקוחות שפוקד את HOT ו־yes בעקבות התחזקות סלקום TV. ערב כניסת השירות החדש ב־HOT ניסו לפתות לקוחות במחיר היכרות של 109 שקל לחודש לשלושת החודשים הראשונים, שלאחריהם זינק המחיר ל־350 שקל. ב־yes, שמנועה משיווק חבילת טריפל מסיבות רגולטוריות, הציעו מבצעים במחיר של  270-209 שקל לחודש.

החברות טענו כי הרגלי הצפייה יחזירו לחיקן במהרה את המתנסים בטלוויזיה של סלקום, אך דו"חות yes לרבעון האחרון של 2015 הראו לראשונה אובדן של 2,000 לקוחות. מתחילת 2016 איבדו החברות במשותף 17 אלף לקוחות בשעה שסלקום דיווחה על גיוס 23 אלף לקוחות חדשים.

המבצעים של yes ו־HOT עוד לא אגרסיביים, אך צפויים להעמיק במקביל לחדירה של סלקום לשוק הטלוויזיה. כעת סלקום TV מחזיקה ב־90 אלף לקוחות בעוד HOT מחזיקה ב־818 אלף לקוחות טלוויזיה ו־yes ב־620 אלף לקוחות.

תגיות

75 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

72.
להוט ויס יש מבצעים ללקוחות חדשים, לקוחות קיימים
להוט ויס יש מבצעים ללקוחות חדשים, לקוחות קיימים לא שווים ויקבלו מחיר הוגן רק אם יתנתקו. בגדול, רק ביום שיהיה באמת שר תקשורת והמהפכה שהוא יעשה תהיה שאפשר לקנות ערוצים ולא חבילות (למשל ערוץ ב 10 - 15 שח) או לראות אירועי ספורט בשיטת ppv תשלום פר משחק - רק אז תהיה תחרות אמיתית יל חבילות ערוצים. מתוך 170 הערוצים של הוט אנשים רואים בממוצע 10 גג כאשר את הרוב רואים ב vod אינטרנט או מקליטים 
Ducky  |  22.08.16
לכל התגובות