תוך כדי תנועה
סיון שריקי וג'וליה כהן, רקדניות עבר, מחיות את תחום אופנת הספורט הישראלי עם המותג Tender Black
אחד התחומים הכי נשכחים בנוף האופנה המקומי הוא בגדי הספורט. אם תסתכלו מסביב, תראו שרוב המעצבים המקומיים מציעים בגדים לכל דבר אחר. גם עיצוב נעליים הוא תחום הולך ומתהווה בישראל, אבל בגדי ספורט משום מה קצת נשכחו מהדעת. כעת, בעידן שבו כל כולם מרגישים שהם חייבים לרוץ או לעלות על גלשן סאפ, התחום מתחיל לקרום עור וגידים.
בין מעט המותגים המקומיים הושק לאחרונה המותג החדש Tender Black של סיון שריקי (27) וג'וליה כהן (29) מראשון לציון. הן כעת משיקות קולקציה ראשונה של אוברולים שיקיים שמתאימים לסוגים שונים של ספורט.
ריקוד אופנתי
שריקי וכהן הן חברות טובות שהכירו כשהיו בכלל רקדניות בלהקת נאדין בומר. "אנחנו בעצם מכירות כבר תשע שנים", אומרת שריקי, "ומה שחיבר אותנו מעבר לאהבה לריקוד, זו האהבה שלנו לאופנה".
"במהלך החברות בלהקה החלטנו גם ללכת ללמוד אופנה יחד", מוסיפה כהן. "למדנו באופן פרטי במשך שנתיים והחלטנו להתמקד דווקא באופנת גברים".
למה דווקא גברים?
"זה מצחיק", הן מחייכות, וכהן מסבירה: "היינו מוקפות בנשים כל הזמן. עולם הריקוד הוא קשה ותובעני והיה לנו זו את זו, אבל ההתמקדות באופנת גברים היוותה קצת שסתום לשחרור לחצים. דרך להכניס קצת חספוס גברי לעיסוקים שלנו".
לפני שנה עזבה הלהקה לניו יורק והבנות הבינו שזו נקודת מפנה עבורן. "היינו צריכות להחליט מה אנחנו עושות", חוזרת שריקי לנקודה ההיא בזמן, "עוזבות את הארץ? עוזבות את הלהקה? עוברות לעסוק באופנה?". הן החליטו להישאר פה ולהגשים את החלום השני שלהן, אבל פנו לכיוון אחר מזה שלמדו.
ובסופו של דבר הלכתן על קו ספורטיבי לנשים?
"כן. הריקוד עדיין בתוכנו, וכשסיימנו את הלימודים, יצרנו אוברול לקליפ. לא תכננו לעשות מעבר לזה, אבל נהייתה היסטריה וכולם רצו את האוברול. אז החלטנו שנפתח את הקו שלנו עם הפריט הזה ויצרנו סדרה של אוברולים בהדפסים שונים".
עיצוב שחור עמוק
האוברולים נראים כבגד גלישה, קצרים וארוכים, ומה שמאפיין אותם על אף ההדפסים הוא הצבע השחור העמוק והמראה הרציני שלהם. הם עשויים מבד סקובה דק וגמיש מזה שאנחנו מכירים באופנת ים בדרך כלל ועל כן מתאימים גם לספורט ימי קל וגם לריקוד, יוגה, פילאטיס ועוד. טווח המחירים של הקולקציה נע בין 360 ל־430 שקל.
כרגע הן רק בתחילת דרכן וזו קולקציית הביכורים שלהן, והן עובדות מבוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר שנותן במה למעצבים צעירים וחדשים שעוד לא יכולים לפתוח חנות משל עצמם. בעתיד הן כבר מתכננות התרחבות לתחומים נוספים.
"מרתקת אותנו ההתעסקות עם אופנה במרחב הספורטיבי ולמצוא דרך לענות על הצורך לעטוף נכון את התנועה", הן מסבירות. "בקרוב נציע גם קו גברים, ובעתיד אולי אפילו ילדים".
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה