אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ביג אין אשדוד: חברת מרכזי הקניות הגדילה הכנסות משכירות ב-16% במחצית צילום: נמרוד גליקמן

ביג אין אשדוד: חברת מרכזי הקניות הגדילה הכנסות משכירות ב-16% במחצית

העלייה נבעה מ-3 מרכזי קניות חדשים לביג: ביג פאשן אשדוד, מרכז חדש בצומת הצ'ק פוסט בחיפה ומרכז חדש בירכא. הרווח הנקי ירד ב-17% לסכום של 165 מיליון שקל

25.08.2016, 11:40 | אורן פרוינד

ביג, חברת המרכזים המסחריים הפתוחים ששבשליטת האחים נפתלי סיימה את המחצית הראשונה של 2016 עם עלייה של 16% ב-NOI לסכום של 333 מיליון שקל.

קראו עוד בכלכליסט

החברה, שמנוהלת על ידי איתן בר זאב, נהנתה במחצית הראשונה של 2016 משלושה נכסים חדשים בישראל: ביג פאשן אשדוד, מרכז חדש בצומת הצ'ק פוסט בחיפה ומרכז חדש בירכא שבגליל המערבי. משכך, רשמה ביג גידול ניכר בהכנסות בתקופה ביחס לתקופה המקבילה. ביג דיווחה על FFO של 131 מיליון שקל – עלייה של 33% שנבעה מהגידול בהכנסות לצד חיסכון בהוצאות מימון.

ביג סיימה את המחצית הראשונה של 2016 עם ירידה של 17.5% ברווח הנקי לסכום של 165 מיליון שקל. הירידה ברווח הנקי נרשמה הודות לשערוכי נדל"ן נמוכים יותר בארה"ב. בתקופה המקבילה נרשמו שערוכי נדל"ן גבוהים במיוחד עקב ההבנה שהריבית בארה"ב אינה הולכת לעלות - בניגוד לציפיות.

אסף נגר, סמנכ"ל הכספים של החברה, ציין כי "ברמה הפיננסית, ביצענו הנפקת מניות בהיקף של כ-105 מיליון שקל, כחלק מהיערכות החברה לעמידה ברפורמת המדדים שמקדמת הבורסה. בנוסף, השלימה החברה הנפקת אג"ח בהיקף של כ-380 מיליון שקל לטווח ארוך בריבית צמודת מדד של 1.34% בלבד. לפעולות כאמור, צפויה להיות תרומה חיובית על הביצועים הפיננסים של החברה בטווח הקצר והבינוני".

השקת ביג פאשן אשדוד, צילום: אוראל כהן השקת ביג פאשן אשדוד | צילום: אוראל כהן השקת ביג פאשן אשדוד, צילום: אוראל כהן

תגיות