צילום: גטי אימג'ס
ריאן לוכטה מצא נותן חסות חדש
על אף שהודה כי שיקר כשטען שנשדד באיומי אקדח באולימפיאדת ריו, השחיין האמריקאי הצליח למצוא ספונסר - מותג טיפות הגרון פיין ברדרס
28.08.2016, 17:52 | שירות כלכליסט
השחיין האמריקאי ריאן לוכטה הצליח למצוא מותג שעדיין רוצה שהוא יפרסם אותו, על אף שהוא הודה כי שיקר כשטען שנשדד באיומי אקדח באולימפיאדת ריו.
קראו עוד בכלכליסט
השחיין חתם על חוזה עם מותג טיפות הגרון סופטיש של פיין ברדרס. לוכטה אישר את ההסכם בטוויטר: "תודה לכל החבר'ה בפיין ברדרס על האמון שהענקתם לי. אני מתכנן לגרום לכם להיות גאים".
לפי החוזה, הוא יופיע בפרסומת ובמודעות מודפסות עבור המותג, שיכללו את הסיסמה: "טיפות הגרון סופטיש של פיין ברדרס: סליחה על הגרון" (Forgiving On Your Throat).
אמנם לא מדובר במותג גדול, וזה לא צפוי להיות קמפיין מרכזי, אך התזמון יספק לחברה חשיפה מקסימלית, שכן לוכטה לא יורד מהכותרות. "כולנו עושים טעויות, אך לרוב הן לא מנותחות בעמודים הראשיים", מסר בתגובה מנכ"ל פיין ברדרס ריידר מקדוואל. "הוא בחור טוב שעשה עבודה מעולה עם ארגוני צדקה. אני בטוח שהאוהדים של החברה יתמכו בהחלטה לתת לריאן לוכטה הזדמנות שנייה". ההודעה על ההסכם התפרסמה באותו היום שבו נודע שהרשויות בברזיל מגישות כתב אישום נגד לוכטה בשל הדיווח הכוזב. משרד המשפטים הברזילאי זימן את לוכטה בחזרה לריו כדי שיופיע בשימוע על התקרית, אותה תיאר מאז כ"הגזמה".
תגובה אחת לכתיבת תגובה