אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
יוניליוור עומלת על החזרת אמון הצרכנים צילום: שי יחזקאל

יוניליוור עומלת על החזרת אמון הצרכנים

החברה החלה לפרסם מודעות הקוראות לצרכנים לשוב ולרכוש את מוצריה. "דגני תלמה נבדקים והם בטוחים לאכילה", נמסר בכותרת המודעה.

05.09.2016, 07:24 | נורית קדוש
המודעה של יוניליוור המודעה של יוניליוור המודעה של יוניליוור

יוניליוור נוקטת מאמצים להתאושש מפרשת הסלמונלה בקורנפלקס, חודש לאחר שזו התפוצצה בכלי התקשורת, וגרמה לה משבר אמון מצד הצרכנים וירידה חדה של עד 25% במכירות. במסגרת תוכנית שיקום למותג דגני הבוקר "תלמה", החלה יוניליוור לפרסם מודעות הקוראות לצרכנים לשוב ולרכוש את מוצריה. "דגני תלמה נבדקים והם בטוחים לאכילה", נמסר בכותרת המודעה.

"אנחנו עושים ונעשה כל שידרש כדי להמשיך להיות חלק מארוחת הבוקר שלכם", נכתב בהמשך המודעה, לה צורף מספר הטלפון של "מוקד שיתוף צרכנים", שנקרא עד כה "מוקד שירות צרכנים".

המהלכים הללו יוצאים לדרך גם גם על רקע ההשקה הצפויה של קורנפלקס פתיתי תירס של נסטלה, המקביל לקורנפלקס תלמה. ניתן להעריך כי בנוסף למבצעי הוזלות לצרכנים, תידרש יוניליוור לשקם את יחסיה המסחריים עם רשתות השיווק שלהן שווקו הדגנים הנגועים בסלמונלה, כלומר לשפר להן את תנאי הסחר.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות