NFL: המפרסמים רכשו זמן אוויר בשווי 2.5 מיליארד דולר
עליית מחירים של בין 7%-9% לא משפיעה על רשתות הטלוויזיה שנהנות מרייטינג גבוה בשידורי ליגת הפוטבול
החסינות של ה-NFL נובעת בעיקר מהיותה ליגת הספורט הגדולה בארה"ב. ישנן סיבות נוספות לכך שרשתות CBS, NBC, פוקס ו-ESPN לא חוות ירידה ברייטינג כפי שקרה בשידורי האולימפיאדה ב-NBC.
ראשית כל, מרבית הערוצים האלה הם ערוצים ארציים ולא כבלים, כך שגם המתנתקים מהכבלים מקבלים אותם בחינם בחבילת היסוד. במקביל, משקי בית שיש להם רק מנוי לנטפליקס, הולו, אמזון ופריים וכן הלאה, עדיין יכולים לצפות במשחקי ה-NFL בערוצים הרגילים, זאת בניגוד למשחקי הבייסבול, ההוקי והכדורסל שמשודרים בערוצים למנויים: טרנר, FS1, NBC ספורטס ו-ESPN.
סיבה נוספת היא הקבוצה הדמוגרפית של צופי ה-NFL שהיא אטרקטיבית יותר משל כל ספורט אחר. כולם משחקים בליגות הפנטזי, וכולם מדברים על המשחק בימי ראשון וחושבים שהם פרשנים מומחים. כלומר, הקהל לא מזדקן או ממוקד באזור אחד. מדובר בקבוצה דמוגרפית חזקה, כך שהמפרסמים לא צריכים להתמקד בקבוצה אחת ספציפית, אלא הם יכולים לירות לכל הכיוונים.
ה-NFL היא מכונה עסקית משומנת שמייצרת הכנסות, מביאה קהל צופים גדול ושולטת בהפצה של המשחקים. לכן, מחירי הפרסום עלו בהשוואה לענפי ספורט אחרים. נראה שהליגה יכולה לעמוד במרכז שערוריות רבות בלי להיפגע.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה