אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
HOT מקווה שהתוכן ישאיר את הלקוחות

HOT מקווה שהתוכן ישאיר את הלקוחות

חברת הכבלים חגגה השקת תוכן חדש באירוע שהרגיש כמו ריקוד הניצחון על פרטנר

20.09.2016, 08:20 | ניר טל

אחרי המאבק הסוער מול פרטנר על תוכני HBO, חברת HOT חגגה את הצלחתה לבלום את השחקנית החדשה בשוק הטלוויזיה באירוע

השקת תוכן שהוגדר על המנכ"לית כ"יוצא דופן וחגיגי".

חברת הכבלים השיקה את הפקות המקור החדשות שלה לעונה הקרובה, כשברקע החתימה על הסכם הנאמד בעשרות מיליוני דולרים שמנע מפרטנר את ההסכם הבלעדי שגיבשה מול HBO. זאת לאחר שהאחרונה הגישה נגד HOT לבית המשפט בקשה לצו מניעה, אותה משכה פרטנר לאחר דיון משפטי.

מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין, צילום: רמי זרנגר מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין | צילום: רמי זרנגר מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין, צילום: רמי זרנגר

הסדרות החדשות שהוצגו על ידי היוצרים והשחקנים לא הצליחו לגמד את החגיגה של קברניטי החברה בהשגת ההסכם עם הרשת האמריקאית הנחשבת. "זה היה שבוע סוער בעולם התוכן", אמרה מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין, "אנחנו גאים להגיד שגם את הפערים שהיו בעולם הרכש השלמנו".  

בחברה מציינים שהשקיעו בעשור האחרון לא פחות מ־1.5 מיליארד שקל רק בהפקות מקור, ואילו בשנה האחרונה ציינו שיא בכמות הפקות המקור, בה השקיעו כ־200 מיליון שקל. בין סדרות הדרמה הישראליות שהוצגו ניתן למצוא את "מטומטמת" של היוצרים בת חן סבג ושי קפון, וסדרת אימה קומית על ערפד יהודי בשם "ג'ודה".

נראה כי כל חברות הטלוויזיה מוכנות להילחם על הלקוחות ומחפשות תוכן אטרקטיבי לשם כך. שלשום צירפה סלקום TV שלושה ערוצי לייפסטייל, שמצטרפים למבצע במסגרתו היא מעניקה את כל ערוצי הספורט של ספורט 5 בחינם למשך חצי שנה. ברבעון השני השנה הוסיפה סלקום 12 אלף לקוחות והיא כעת מתקרבת ל־100 אלף לקוחות.

HOT סובלת מנטישת לקוחות מתמשכת כבר ארבעה רבעונים. נכון לסוף הרבעון השני של השנה, לחברה 820 אלף לקוחות בטלוויזיה, 20 אלף לקוחות פחות מהרבעון המקביל. התחרות בקרוב צפויה אף להתגבר - פרטנר, שכבר כמה שנים מתכננת להשיק מיזם טלוויזיוני משלה, הודיעה רשמית בשבוע שעבר שכניסתה לתחום תיעשה בתחילת 2017.

תגיות

13 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

13.
 סלקודי=סלקום עם קודי ביחד  תענוג, חוקי (!) ,
 סלקודי=סלקום עם קודי ביחד  תענוג, חוקי (!) , יציב לחלוטין ויש הכל  העולם השתנה, פעם מי שעזב את הוט ליס , הוט עוד האמינו שיחזור ביום מן הימים. אבל היום מי שעוזב למדיות חדשות כבר לא ישוב לשלם את המחירים ההזויים של הוט  לקוח שהתקדם כבר לא ישוב 
Bus  |  21.09.16
12.
שמחה לשמוע שיש להם נטישה גוברת והולכת מידי
שמחה לשמוע שיש להם נטישה גוברת והולכת מידי שנה. יש להם שירות לקוחות מזעזע ומגיעה להם נטישה עד שיתמוטטו. חברה שלא השכילה לשים את המשאבים על הדבר היקר ביותר שהוא הלקוח שלה, ומעבירה מסכת ההתעללויות בלקוחות להם יש בעיות טכניות, היא חברה שאין לה זכות קיום. אניי התחלתי איתם כשהיו ערוצי זהב, ונתפסו בעיני כחברת שירות מצויינת.  שמרתי להם אמונים כמעט 20 שנה. ברחתי מהם אחרי כמה סצנות קשות  של שירות נוראי במלוא מובן המילה, לאורך שנה שלמה. אין עם מי לדבר שם כי התפיסה של ההנהלה לקויה, לכן כל הארגון סובל. אני כל כך מקווה שיתמוטטו ורק אז יבינו שלפני שמשקיעים במוצר, צריך לגעת לשמור על לקוחות, במיוחד על אלו שסובלים... 
Glasses  |  20.09.16
לכל התגובות