אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מייסד קומברס גייס 2 מיליון דולר למיזם איתור אטרקציות צילום: מיכאל קרמר

מייסד קומברס גייס 2 מיליון דולר למיזם איתור אטרקציות

הסטארט-אפ Omgwhen של בועז משעולי פיתח אפליקציה שמאפשרת למצוא אירועים ואטרקציות לפי מיקום וזמן. בגיוס השתתפו שורה של משקיעים פרטיים ובהם עמוס טלמור, בוב רוזנשיין, דוד רובנר ואריק יפעת

20.09.2016, 15:51 | מאיר אורבך

הסטארט־אפ Omgwhen של מייסד קומברס בועז משעולי גייס 2 מיליון דולר משורת משקיעים פרטיים, ובהם עמוס טלמור, בוב רוזנשיין, דוד רובנר ואריק יפעת. כך נודע ל"כלכליסט". Omgwhen, שהוקם ב־2013, פיתח אפליקציה שמאפשרת למצוא אירועים ואטרקציות לפי מיקום וזמן.

לדברי משעולי, המכהן גם כיו"ר הסטארט־אפ, "היכולת למצוא אירועים באזור שלך בזמן מסויים לא היתה קיימת עד היום. מרבית האפשרויות לאיתור אירועים ספציפיים הן באמצעות חיפוש בגוגל או דרך פייסבוק. כיום, באמצעות כמה טכנולוגיות שהבשילו, ניתן לבצע את החיפוש אחר כל המידע באפליקציה אחת. המערכת שלנו יודעת להנגיש את האירועים האלו כך שתדע בדיוק מה כל אירוע מציע, איך נרשמים אליו והעלויות".

משעולי. ההכנסות יגיעו ממארגני האירוע , צילום: מיכאל קרמר משעולי. ההכנסות יגיעו ממארגני האירוע | צילום: מיכאל קרמר משעולי. ההכנסות יגיעו ממארגני האירוע , צילום: מיכאל קרמר

מקור ההכנסה של האפליקציה יגיע מיוצרי האירועים. "פרסום המוני הוא כדאי רק לאמני ענק המגיעים לארץ ויש להם תקציב גדול לפרסום. מי שעושה סדנה לרייקי או לכל דבר אחר, אין לו איך להגיע לקהל, ואנחנו עונים על המצוקה הקשה הזו. אנחנו נציע מודלים של פרסום וחלוקת רווחים עם מארגני האירועים".

Omgwhen יושב בתל אביב ומעסיק כיום כעשרה עובדים, אך מתכנן להרחיב את הפעילות מעבר לים, בעיקר לארה"ב.  

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות