אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שוברים את האינטרנט: אלו הם מוצרי היוקרה החזקים במכירות מקוונות בעולם צילום: רויטרס

שוברים את האינטרנט: אלו הם מוצרי היוקרה החזקים במכירות מקוונות בעולם

צעיפים של הרמס, תיקים של לואי ויטון או נעליים של גוצ'י - בשנת 2015 הגיעו המכירות של מוצרי יוקרה בעולם להיקף של 216 מיליארד ליש"ט. איזה מותג על זכה בנתח העיקרי?

21.09.2016, 22:24 | שירות כלכליסט

שוק מוצרי היוקרה עדיין בצמיחה, על אף שהשנה מדובר בצמיחה מזערית בשל גורמים הנובעים מההחלטה של בריטניה לפרוש מהאיחוד האירופי ומהתקפות הטרור.

ב-2015 המכירה הגלובלית של מוצרי יוקרה הגיעה להיקף של 216 מיליארד ליש"ט (282 מיליארד דולר).

קראו עוד בכלכליסט

סוכנות PMX, העורכת מדדים שונים בתחום מוצרי היוקרה, כגון פופולאריות של אתרי אינטרנט, חיפוש מותגים, ואזכורים ברשתות החברתיות, פרסמה את מדד המותגים המצליחים ביותר באינטרנט.

להלן רשימה של מותגי האופנה החזקים בעולם, לפי נתח שוק האינטרנט, שמחזיקים ביחד ב-78.5% מהתנועה בקטגוריית מוצרי היוקרה.

9. 1.8% לובוטין Loubouitin

נעליים של לובוטן, צילום: גטי אימג נעליים של לובוטן | צילום: גטי אימג' נעליים של לובוטן, צילום: גטי אימג

 

8. 2.1% הרמס Hermes

צעיף של הרמס, צילום: hermes צעיף של הרמס | צילום: hermes צעיף של הרמס, צילום: hermes

7. 4.1% ברברי Burberry

תיקים של ברברי, צילום: Burberry תיקים של ברברי | צילום: Burberry תיקים של ברברי, צילום: Burberry

6. 4.2% שאנל Chanel

הדוגמנים ג הדוגמנים ג'יזל בקמפיין של שאנל | צילום: רויטרס הדוגמנים ג

5. 5.3% גוצ'י Gucci

חנות של ג חנות של ג'וצ'י | צילום: backgrounds4k חנות של ג

4. 9.5% לואי ויטון Louis Vuitton

תיק של לואי ויטון, צילום: רויטרס תיק של לואי ויטון | צילום: רויטרס תיק של לואי ויטון, צילום: רויטרס

3. 12% קואץ' Coach

תיקים של קואץ תיקים של קואץ' | צילום: coach תיקים של קואץ

2. 18.5% מייקל קורס Michael Kors

חנות של מייקל קורס, צילום: גטי חנות של מייקל קורס | צילום: גטי חנות של מייקל קורס, צילום: גטי

1. 19.2% ראלף לורן Ralph Lauren

חנות של ראלף לורן, צילום: Shawmut חנות של ראלף לורן | צילום: Shawmut חנות של ראלף לורן, צילום: Shawmut

תגיות

6 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

לכל התגובות