צילום: רויטרס
שוברים את האינטרנט: אלו הם מוצרי היוקרה החזקים במכירות מקוונות בעולם
צעיפים של הרמס, תיקים של לואי ויטון או נעליים של גוצ'י - בשנת 2015 הגיעו המכירות של מוצרי יוקרה בעולם להיקף של 216 מיליארד ליש"ט. איזה מותג על זכה בנתח העיקרי?
21.09.2016, 22:24 | שירות כלכליסט
שוק מוצרי היוקרה עדיין בצמיחה, על אף שהשנה מדובר בצמיחה מזערית בשל גורמים הנובעים מההחלטה של בריטניה לפרוש מהאיחוד האירופי ומהתקפות הטרור.
ב-2015 המכירה הגלובלית של מוצרי יוקרה הגיעה להיקף של 216 מיליארד ליש"ט (282 מיליארד דולר).
קראו עוד בכלכליסט
סוכנות PMX, העורכת מדדים שונים בתחום מוצרי היוקרה, כגון פופולאריות של אתרי אינטרנט, חיפוש מותגים, ואזכורים ברשתות החברתיות, פרסמה את מדד המותגים המצליחים ביותר באינטרנט.
להלן רשימה של מותגי האופנה החזקים בעולם, לפי נתח שוק האינטרנט, שמחזיקים ביחד ב-78.5% מהתנועה בקטגוריית מוצרי היוקרה.
6 תגובות לכתיבת תגובה