אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סמנכ"ל הכספים באסטון מרטין: "לא נהפוך למותג המוני כמו פרארי"

סמנכ"ל הכספים באסטון מרטין: "לא נהפוך למותג המוני כמו פרארי"

בדבריו ל"כלכליסט" התייחס מרק ווילסון לניסיונותיה של החברה לחדור לשוק האביזרים הנלווים, וציין כי היא תשמור על ציביונה הבריטי

27.09.2016, 22:00 | תומר הדר, גיידון

"ניסיונותיה של אסטון מרטין לחדור לשוק האביזרים הנלווים לא יהיו המוניים כמו אלה של פרארי", כך אמר מרק ווילסון, סמנכ"ל הכספים של אסטון מרטין העולמית במהלך ביקור שקיימו נציגי "כלכליסט" בשבוע שעבר במטה היצרנית בבריטניה.

הביקור נערך לרגל השקת המודל האחרון של אסטון מרטין - ה־DB11. בדבריו התייחס ווילסון להודעת החברה על פתיחת חנות לאביזרים ממותגים של אסטון מרטין.

לדבריו, "פרארי הקימה ברחבי העולם עשרות חנויות ממותגות. בחנויות האלו מוכרים אביזרים שונים, החל בספל תה וכלה במנוע שלם של מכונית מרוץ. אנחנו לא מתכוונים לקחת את המותג לכיוון הזה, אנחנו מעדיפים שבמכוניות שלנו ינהגו", אמר. "אסטון מרטין נמצאת בימים אלה בפתחו של שינוי, במסגרתו תציג מכונית יוקרה חשמלי ורכב כביש שטח ראשון שיקרא אסטון מרטין DBX", הוסיף ווילסון והדגיש כי "החברה תשמור על ציביונה הבריטי, זו הזהות שחשובה ללקוחותינו ולנו".

תגיות