אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

מתכוננים לקניות סוף השנה

ברשתות השיווק הגדולות בארה"ב מצפים לגידול של 3.3% בקניות בחנויות הפיזיות, למרות שהצרכנים מבצעים סקרי שוק באינטרנט

05.10.2016, 12:41 | רויטרס

בעלי החנויות בארה"ב צופים השנה גידול של  כ- 3.3% בהיקף הקניות שיבוצעו בחנוית במהלך עונת חגי סוף השנה, למרות הגידול שנרשם בקניות באינטרנט.

המועצה הבינ"ל של מרכזי הקניות פרסמה מחקר ולפיו הקנייה הממוצעת של הצרכן האמריקאי תסתכם בחגי סוף השנה ב-684 דולר.

על פי המחקר, הולך ומתחזק הנוהג של ביצוע חקר שוק באינטרנט, וביצוע הרכישה הסופית בחנות פיזית. 60% מהצרכנים שענו על שאלון הרגלי קנייה, דיווחו שיבצעו קניות באמזון, אך גם יבצעו רכישות בחנויות פיזיות או בחברות מקוונות שיש להן גם חנויות פיזיות. 39% מהנסקרים ציינו, שיבצעו את הרכישה באופן מקוון, אך יאספו את המוצרים בחנות פיזית, כדי לחסוך את דמי המשלוח.

לדברי ג'ף טומסולו מ"וספולה קפיטל", לחברות בסט ביי וגם לאמזון צפויה תקופה טובה, אולם אם מביטים על העליה בת 27% האחוזים שרשמה מניית אמזון בשנה האחרונה, והעליה בת ה-20% שרשמה מניית בסט ביי, יש לברור בזהירות רבה את מניות הענף.

בארה"ב מתכוננים לקניות סוף השנה, צילום: רויטרס בארה"ב מתכוננים לקניות סוף השנה | צילום: רויטרס בארה"ב מתכוננים לקניות סוף השנה, צילום: רויטרס

תגיות