אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
איביי רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי קוריגון

אקזיט

איביי רוכשת את הסטארט-אפ הישראלי קוריגון

איביי מתכוונת להשתמש בטכנולוגיה שפיתחה קוריגון לחיפוש ויזואלי של עצמים על מנת לשכלל את קטלוג המוצרים המקוון שלה. לפי הדיווחים, סכום העסקה היה נמוך מ-30 מיליון דולר

06.10.2016, 09:24 | עומר כביר

eBay קנתה את קוריגון (Corrigon) הישראלית, שמפתחת טכנולוגיה לחיפוש ויזואלי של עצמים – כך הודיעה הבוקר (ה') ענקית הסחר המקוון. לפי דיווח של אתר TechCrunch, סכום העסקה היה נמוך מ-30 מיליון דולר.

קוריגון, שנוסדה על ידי אבינועם עומר ועינב איתמר ב-2008, פיתחה אלגוריתם זיהוי עצמים שמסוגל לעבד כמות גדולה של תמונות, לזהות עצמים ייחודיים ברמת דיוק גבוהה (למשל, תיק מדגם מסוים של יצרן כלשהו), ולהצמיד לעצמים שזוהו מידע טקסטואלי רלוונטי.

לדברי איביי, בחברה מתכוונים להשתמש בטכנולוגיה שפיתחה קוריגון על מנת לשכלל את קטלוג המוצרים המקוון שלה ולסייע למשתמשים לקבל תוצאות חיפוש רלוונטיות יותר. קוריגון עתידה להשתלב בחטיבת הנתונים המובנים (Structured Data) של איביי, שאחראית על איסוף נתונים, עיבודם והעשרתם ויצירת חווית מוצר, כאשר עיקר התרומה של הרכש החדש תתבטא בתחומי העיבוד וההעשרה ויצירת חווית מוצר.

"אנו שמחים לתרום את המומחיות שלנו ולשלב את הטכנולוגיה שפיתחנו במאגר הנתונים העצום של איביי המכיל למעלה ממיליארד רשומות", אמר עומר בהודעה לעיתונות. "נעבוד במטרה לייעל את תהליך העלאת הרשומות עבור המוכרים ולסייע לקונים לבצע חיפוש יעיל ואפקטיבי, שבסופו של דבר יגדיל את שיעור ההמרה למכירות".

סגן נשיא איביי ומנהל חטיבת הנתונים המובנים בחברה, עמית מניפז, הוסיף: "מומחיותה של קוריגון תסייע לנו בקידום המאמצים לזיהוי ולסיווג תמונות ותאפשר הצגת תוצאות רלוונטיות יותר, שלא היתה אפשרית קודם לכן בעולם הנתונים. קוריגון היא הרכישה השלישית שאיביי מבצעת השנה בתחום הנתונים המובנים (אחרי Expertmaker השוודית במאי ו-SalesPredict הישראלית ביולי; ע"כ), מהלך המלמד על הדגש שאנו שמים בשיפור יכולות ניהול המלאי".

תגיות