אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
כמעט שנה וחצי אחרי ההשקה: LG מזמינה את בעלי ה-G4 לתקן את המכשיר

כמעט שנה וחצי אחרי ההשקה: LG מזמינה את בעלי ה-G4 לתקן את המכשיר

משתמשים מתלוננים על תקלה בדגם ה-G4 מאז הושק. כעת היצרנית הקוריאנית פרסמה מודעה בה היא מזמינה את הלקוחות בישראל לתקן את המכשיר התקול, למרות שנציגי החברה בארץ טיפלו עד כה בכל המכשירים שהגיעו אליהם

09.10.2016, 17:34 | הראל עילם

17 חודשים אחרי ההשקה המקורית של הסמארטפון LG G4, נציגי החברה בישראל מאשרים כי חלק מהמכשירים שנמכרו בארץ ובעולם סובלים מתקלה טכנית קשה, ומזמינים את הלקוחות בארץ לבדוק האם המכשיר שלהם סובל מהבעיה. נציגי החברה, LG ישראל ורונלייט דיגיטל, הבטיחו כי כל הלקוחות יוכלו לקבל תיקון מלא של המכשיר שלהם.

קראו עוד בכלכליסט

G4 הושק ב-29 באפריל אשתקד. מספר שבועות לאחר ההשקה שלו משתמשים החלו לדווח על תקלה שפוקדת אחוז מסויים מכל המכשירים שנמכרו – פגם בחלק מרכיבי הזכרון על לוח האם של המכשיר גורם להם להשתחרר ממקומם, ואז המכשיר יכול להתקע בלופ אינסופי של אתחולים מחדש, בלי שהמשתמשים יכולים להפעיל את המכשיר עד הסוף. בחלק מהמקרים המשתמשים יכלו לתקן את התקלה בכך שהוציאו את הסוללה וכיבו את המכשיר ידנית, בעוד שבמקרים אחרים המכשיר הושבת לחלוטין.

LG G4. רוב המכשירים בארץ כבר תוקנו, צילום: רפאל קאהאן LG G4. רוב המכשירים בארץ כבר תוקנו | צילום: רפאל קאהאן LG G4. רוב המכשירים בארץ כבר תוקנו, צילום: רפאל קאהאן

במודעה שפרסמה LG ישראל, נכתב: "LG ישראל ורונלייט דיגיטל, יבואנית LG מובייל בישראל, מבקשות מבעלי מכשירי G4 לבצע בדיקה פשוטה". החברה פרסמה קישור לגרסה בעברית של האתר הבינלאומי של החברה. על המשתמשים להכניס את מספר המק"ט (IMEI) של המכשיר, שאז נבדק מול הרשימות של החברה. במידה והמכשיר שייך לאחד מסדרות היצור שסובלות מהתקלה, הלקוח יוזמן לתיקון. "בעיית האתחול עשוייה להתרחש רק במכשירים מסדרת ייצור מוקדמת ובאמצעות הבדיקה יוכל כל משתמש לדעת האם מכשירו זקוק לתיקון" נכתב בהודעה.

בבסוף ינואר האחרון, אחרי שביטלה את הטענות על התקלה במכשיר במשך מספר חודשים, אישרה החברה הבינלאומית כי מדובר בבעיה – אבל לא סיפקה נתונים על אחוז המכשירים שסובלים ממנה. בארץ נציגי החברה טיפלו בכל המכשירים התקולים שהגיעו אליהם, בין אם נמכרו דרכם או דרך היבואנים המקבילים, אבל עד כה הנציגים בארץ לא התייחסו באופן רשמי לתקלה.

גורמים בתעשייה מסרו ל"כלכליסט" כי לפי ההערכות, רוב המכשירים שנמכרו בארץ וסבלו מהתקלה כבר תוקנו. למרות זאת, יש עדיין מאות, אם לא אלפי, לקוחות שמתלוננים על התקלה בתכיפות גבוהה בערוצי התקשורת השונים.

לא ברור מדוע רונלייט דיגיטל ו-LG ישראל בחרו לפרסם את המודעה ולהציע את שירות ההחלפה לכל הלקוחות דווקא עכשיו, אבל לפי חלק מההערכות הדבר קשור לתקלה של מכשיר הדגל של החברה המתחרה – גלקסי נוט 7 ו-LG מנסה להתבדל בדרך שבה היא מתמודדת עם התקלה של המכשיר שלה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות

15 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

15.
רונלייט לא מתקנים מכשירים שלא ניקנו אצלם, הציעו
רונלייט לא מתקנים מכשירים שלא ניקנו אצלם, הציעו לי להחליף לוח אם ב-650 שח!! כבר הייתי מוכנה לשלם והלכתי למעבדה אבל אז גיליתי שאין להם לוח אם שמתאים לסים כפול (כזה שקניתי בחו"ל) אז שאלך לחפש אולי מעבדות פרטיות שיש להן.  
Helmet  |  12.10.16
14.
שהתגובות כאן חלקן של מתחרים, לי יש G3
שהתגובות כאן חלקן של מתחרים, לי יש G3 כבר כמה שנים והוא עובד מצויין, בזמנו שקלתי סמסונג 4 ( עברתי מאייפון ) אבל ה LG עלה עליו מבחינת מסך ומצלמה וגם עלה פחות, עכשיו אני עומד לקנות שוב טלפון וזה יהיה LG G4 להערכתי היתה להם בעייה של הלחמות במעגל המודפס אולי פרופיל ההלחמה היה בעיתי ורכיבים לרוב BGA איבדו מגע בגלל וויברציה, זה דבר שקל לתיקון בפס הייצור לכן אני בטוח שהטלפונים החדשים בסדרה תקינים לחלוטין ואני מוכן לשים את כספי ולקנות שוב LG בהשואה ל סמסונג 6 הוא זול יותר בעל מצלמה טובה יותר ואפשר לפתוח את הגב ולהחליף סוללה.
Rocket  |  11.10.16
11.
אצלי נפגעו שבעה מכשירים, יחס משפיל במעבדה, כל
אצלי נפגעו שבעה מכשירים, יחס משפיל במעבדה, כל הזכרונות התמונות נמחקים, לא אעיז להתקרב לכל מכשיר מבית lg. יחס כל כך מזלזל נותן מוטיבציה ענקית להפיץ את ההמלצה החד משמעית,לא להעז להתקרב למכשירים של lg,ל א נוטה להאמין לטוב הלב בפרסום החדש שנובע מירידה חדה במכירות. ראו הוזהרתם
ChefHat  |  10.10.16
לכל התגובות