אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פייסבוק משיקה את Workplace ונערכת להשתלטות על השוק העסקי צילום: פייסבוק

פייסבוק משיקה את Workplace ונערכת להשתלטות על השוק העסקי

הרשת החברתית החדשה שמיועדת לסביבה הארגונית זמינה מעתה לכל דורש. בחברה מתכוונים לגבות לראשונה תשלום על השירות במתכונת של תעריף חודשי לכל עובד שיתחבר למערכת. השירות מציע מספר כלים ייחודיים ונקי לחלוטין מפרסומות

10.10.2016, 20:22 | נמרוד צוק
פייסבוק משיקה את הגרסה הארגונית של הרשת החברתית, Workplace by Facebook. החברה הודיעה היום כי השירות, שכונה בעבר Facebook At Work ופועל בשנה האחרונה בגרסת בטא סגורה אצל כ-1,000 לקוחות ארגוניים ועסקיים, יהיה זמין מעתה לכל דורש. וחשפה את תעריפי השימוש בשירות - בין דולר ל-3 דולר למשתמש לחודש, תלוי במספר העובדים המתחברים אליו. עוד הוסיפה לו החברה כלי חדש, שלא היה זמין במסגרת הבטא - קבוצות עבודה משותפות לעובדים מארגונים שונים.

 

קראו עוד בכלכליסט

השירות מספק לארגונים רשת פנימית סגורה ומאובטחת דמוית פייסבוק, המציעה את מרבית הכלים הקיימים ברשת הפתוחה בגרסאות המותאמות למטלות עסקיות, כגון חברת ספנות המשתמשת בשידור חי ליצירת קשר עם צוותי הספינות או בנק המשתמש במערכת להפצת עדכונים וניוזלטרים לסניפים במקום פקס או אימייל. בנוסף מציע השירות מספר כלים ייחודיים לסביבה הארגונית כמו לוח בקרה לניהול מרכזי, אנליטיקות ואמצעים לאינטגרציה של המערכת עם מערכות ה-IT הייחודיות של כל לקוח, כאשר הבדל מהותי נוסף הוא היעדרן המוחלט של פרסומות. שורה של שותפים עסקיים, כגון מיקרוסופט וחברת הייעוץ דלויט, יעבדו יחד עם החברה כדי להציע שירותי הטמעה ללקוחות.

תשלום עבור כל עובד ושירות נקי מפרסומות, צילום: פייסבוק תשלום עבור כל עובד ושירות נקי מפרסומות | צילום: פייסבוק תשלום עבור כל עובד ושירות נקי מפרסומות, צילום: פייסבוק

החברה שחררה מעט נתונים על היקף השימוש בשירות עד כה - כ-100 אלף קבוצות עבודה נוצרו במסגרתו, כאשר המדינות בהן הוא זכה לפופולריות הרבה ביותר הן ארה"ב, בריטניה, צרפת, נורבגיה והודו. לטענת החברה, לא פחות מ-60 אלף חברות פנו בבקשה להצטרף לבטא, כאשר בין הלקוחות שכבר עושים בו שימוש אפשר למצוא את דנונה, סטארבקס, בוקינג.קום, לצד מלכ"רים בינלאומיים כמו ארגון אוקספאם או גופים ממשלתיים כמו החברה הטכנולוגית הממשלתית של סינגפור.

עד כה ניתן וורקפלייס ללא תשלום ללקוחות שהשתתפו בבטא, אבל מעתה השימוש במערכת יהיה כרוך בתשלום דמי מנוי - 3 דולר למשתמש לחודש במקרה של חברה המחברת עד אלף עובדים לשירות, 2 דולר כאשר מספר העובדים נע בין אלף ל-10 אלפים, ודולר אחד לחודש למשתמש אצל חברות עם יותר מ-10 אלפי משתמשים.

עם Workplace by Facebook פייסבוק נכנסת לשוק בו כבר פועלות לא מעט חברות, בראשן סלאק, מיקרוסופט המציעה את מערכת העבודה השיתופית Yammer, הסטארט-אפ Jive ואחרות.

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

2.
שהשתן עולה לראש ולא יודעים מתי להפסיק, פייסבוק
שהשתן עולה לראש ולא יודעים מתי להפסיק, פייסבוק במטרה עיקשת להשתלט על כל תחומי המחשוב האינטרנטי , שכחה שהיא רק רשת חברתית ומסתירה היטב את העובדה שאחוזי השימוש בה יורדים באופן רציף זו השנה ה-6 . החברה מעוותת נתונים באופן די מתוחכם והשנה הודתה לראשונה לאחר שנתפסה על חם . הרשת החברתית מזמן אינה חברתית והיא רשת פרסומית עמוסה שיצאה משליטה עקב בצע כסף חולני של בעלי המניות , העולם עוד לא מצליח להגיב כי הוא לא מצא תחליף ראוי ושזה יקרה פייסבוק תוחלף , הוואצאפ שנמכרה ב19 מליארד הייתה חבל ההצלה הכי משמעותי של פייסבוק ולהערכתי הייתה יכולה להימכר בכפול מסכום זה בחלוקה הרבה יותר נכונה מאשר 5 במזומן ו-14 במניות . לסיכומו של עניין החברה דורסנית והרסנית שמזכירה צוררים בעידנים חשוכים של האנושות וצועדת לקראת השתלטות על האנושות כולה . 
Pretzel  |  11.10.16