אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.

הכוס שתציע לכם משקה

גלאסיפיי, הכוס הישראלית החכמה שלומדת את הרגלי השתייה של המשתמש, תסייע להתאים לו משקאות

01.11.2016, 15:01 | שירות כלכליסט

כוס בירה "חכמה" של הסטארט אפ הישראלי "גלאסיפיי", שמוטבע בה שבב זעיר, תוכל לאסוף נתונים על העדפות השתייה של הלקוח, שיזכה בתמורה להטבות ומבצעים.

השבב מוטבע בתחתית כוס הבירה, והוא מתחבר לאפליקציה סלולרית, ששולחת נתונים ליצרניות המשקאות. בתמורה, הצרכנים שישתמשו בכוס, יזכו להנחות ופרסים.

"הלקוח מזמין בירה כרגיל, אך היא תגיע הפעם בכוס חכמה. אופן השימוש בכוס רגיל לחלוטין, אך ברגע שלקוח מניח את הכוס בסמוך למכשיר הסלולרי שלו, הקסם קורה", אומר עומר עגיב, מנכ"ל הסטארט אפ הישראלי וייסברגר וחבר הדירקטוריון של הסטארט-אפ "גלאסיפיי". "האפליקציה מיד מזהה את הכוס החכמה ואז כל הנתונים מועברים לענן, ואנחנו מזהים את הלקוח, את גילו, את שמו, האם זו הפעם הראשונה שהוא שותה את המותג הזה, ומהי היסטוריית הצריכה שלו. יצרנית המשקאות מקבלת את המידע הזה, ויכולה לתקשר איתו בזמן אמת".

בגלאסיפיי (Glassify) מעריכים, שהיא תוכל לייצר את הכוסות החכמות בעלות קרובה לזו של ייצור כוס רגילה. אם הלקוחות ימסרו את הגיל, המגדר והעדפות השתייה שלהם בתמורה למשקה על חשבון הבית, התעשייה תזכה למידע יקר ערך. "כולם מרוויחים. הלקוח מקבל את התכנים והמבצעים שמדברים אליו, ויצרניות הבירה והפאבים יכולים לסווג את הלקוחות בהתאם להעדפות שלהם, שימשכו אותם לבקר בפאב לעיתים קרובות יותר", הוסיף בן באריון, מנכ"ל גלאסיפיי.

"היופי הוא בפיצוח הדרך לגרום לכולם לרצות להיות מנוטרים, זה המפתח, ואנחנו פיצחנו את זה כי זו סיטואציה שבה כולם מנצחים ומרוצים", מדגיש עגיב. "זה לא חודרני, אנחנו לא מנסים לנתח את הנתונים בצורה שתחשוף דברים שאנחנו לא רוצים שייחשפו". בגלאסיפיי צופים שבענף הכוסות תתחולל מהפיכה, במסגרתה כוסות חכמות יהפכו לסחורה פופולארית בדומה לסמארטפונים. המשלוח הראשון של כוסות חכמות צפוי להגיע לשווקים בצפון אמריקה ובאירופה ברבעון הראשון של 2017.

גלאסיפיי, הכוס שיודעת מה אתם אוהבים לשתות גלאסיפיי, הכוס שיודעת מה אתם אוהבים לשתות גלאסיפיי, הכוס שיודעת מה אתם אוהבים לשתות

תגיות