אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חבר למשחק: פייסבוק פונה לספורט הדיגיטלי

מאקרו טכנולוגי

חבר למשחק: פייסבוק פונה לספורט הדיגיטלי

הרשת החברתית מעוניינת להתחיל לשדר טורנירי ספורט דיגיטלי וכבר מנהלת מגעים עם כמה חברות גיימינג. בחברה מבינים שגיימרים הם צופים אדוקים ואינטרקטיביים הרבה יותר מהצופה הממוצע

03.11.2016, 17:01 | הראל עילם

אמזון, גוגל ו־ESPN מנסות להשתלט על תעשיית הספורט הדיגיטלי (eSport) לפני שהיא מתייצבת, ועכשיו גם פייסבוק מצטרפת לתחרות. במאי האחרון החברה כבר סיכמה עם ענקית המשחקים אקטיוויז'ן־בליזארד על שידור חלק ממשחקי הליגות שלה כמו Overwatch ו־Call of Duty דרך מערכת הלייב סטרימינג של פייסבוק. החוזה הצנוע נתפס אז בעיקר כניסיון של הרשת החברתית לשדרג את פעילותה בתחום שידורי הווידיאו החיים, אך דיווח חדש של The Information טוען שפייסבוק דווקא מעוניינת לקחת חלק פעיל בספורט הדיגיטלי. החברה שכרה מספר שחקני עבר לגיוס קשרים בתעשייה, מנהלת מגעים עם מפתחת משחק המובייל המצליח Vainglory ומוכנה לשלם לא מעט עבור זכויות שידור למשחקים.

קראו עוד בכלכליסט

החיזור של פייסבוק אחר תחום הספורט הדיגיטלי הגיוני: גיימרים צופים במשחקים באדיקות, בפרקי זמן ארוכים ובתדירות גבוהה יותר ממשתמשים ממוצעים. והם גם נוטים להיות אינטרקטיביים ופעילים הרבה יותר. אין דבר טוב יותר לחברה כמו פייסבוק או יוטיוב מצופה מופעל עבור מכירת פרסומות, גביית עמלות ואיסוף מידע.

מתוך Overwatch. יותר אינטראקטיבי מתוך Overwatch. יותר אינטראקטיבי מתוך Overwatch. יותר אינטראקטיבי

השאלה היא האם פייסבוק ערוכה לכך. פיד החדשות שלה לא ערוך לצפייה ממושכת בספורט דיגיטלי, ובעוד היא מתנסה בעיצובים חדשים וכלי צפייה נפרדים הפער מול טוויץ' של אמזון הולך ומתרחב. הסיכוי של פייסבוק לבסס לעצמה דריסת רגל משמעותית בתחום הספורט הדיגיטלי הוא לא מאד גבוה, אבל ההשקעה הגדולה שלה בכסף ובפיתוח מראה עד כמה השוק הזה מתחמם ועשויה להוביל להגדלת ההשקעות הנוספות בו.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות