אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
פייסבוק נושפת בעורפה של לינקדאין עם כלי לפרסום מודעות דרושים צילום: שאטרסטוק

פייסבוק נושפת בעורפה של לינקדאין עם כלי לפרסום מודעות דרושים

ברשת החברתית החלו להתנסות בכלי חדש שמאפשר לבעלי עסקים לפרסם מודעות דרושים לעובדים על דף הפייסבוק שלהם ולאחר מכן לפנות אליהם ישירות דרך המסנג'ר

08.11.2016, 13:36 | הראל עילם
מוקדם יותר השנה, פייסבוק נכשלה בניסיון שלה לרכוש את לינקדאין והרשת החברתית לאנשים עסקים נמכרה לבסוף למיקרוסופט. עכשיו פייסבוק מנסה להשתלט על ערוץ ההכנסות העיקרי של לינקדאין – מודעות דרושים.

קראו עוד בכלכליסט

לפי דיווח של אתר טק-קרנצ', פייסבוק החלה להתנסות בכלי חדש, שמאפשר לבעלי עסקים לפרסם מודעות דרושים לעובדים על דף הפייסבוק שלהם. הכלי כבר נמצא בתהליך בדיקה, ופייסבוק אישרה את קיומו. דובר פייסבוק אמר לטק-קרנצ': "הבחנו שהרבה בעלי עסקים קטנים מפרסמים הודעות על משרות פנויות והקמנו כלי שיסייע להם".

במקום לרכוש את לינקדאין החליטו להתחרות בה, צילום: איי אף פי במקום לרכוש את לינקדאין החליטו להתחרות בה | צילום: איי אף פי במקום לרכוש את לינקדאין החליטו להתחרות בה, צילום: איי אף פי

בעלי אתרים שיחליטו להשתמש בלוח הדרושים של פייסבוק יוכלו להוסיף תת-תפריט "משרות" (Jobs) על הדף שלהם, שיציג את כל המשרות הפתוחות. "האם אתה מגייס?" נכתב בפסקת ההסבר הפשוטה שמופיעה עם הכלי. "עכשיו אתה יכול לשתף משרות זמינות עם האנשים על הדף שלך". פייסבוק הבהירה שהשירות בחינם, אבל כבר ברור כיצד היא מתכוונת להרוויח מכך – היא תאפשר לבעלי הדף לקדם את הפוסט שלהם, ככל הנראה דרך פלטפורמת סיפורים ממומנים.

בעלי העסק יכולו לפנות למתמודדים למשרה ישירות דרך פייסבוק מסנג'ר, כך שמדובר בעוד הרחבה שימושית וחלק מהמהלך האסטרטגי של הפיכת פייסבוק מסנג'ר לפלטפורמה מסחרית. בעלי העסק יוכלו לבחור אילו פרטים הם מעוניינים לשתף בצורה פומבית על המשרה, כגון שכר, דרישות ותנאים. המתמודדים למשרה מצדם יוכלו ללחוץ על כפתור של Apply now, שיימלא את טופס הפנייה למשרה אוטומטית עם כל הפרטים האישיים הרלוונטיים של המשתמש – כגון מספר טלפון, שם, כתובת, משרות קודמות וכו'.

תגיות