אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חברת Singular גייסה 15 מיליון דולר בסבב ראשון צילום: שאסטרסטוק

חברת Singular גייסה 15 מיליון דולר בסבב ראשון

החברה הישראלית שהוקמה על ידי יוצאי אונאבו פיתחה פלטפורמה שאוספת ומנתחת מידע ממגוון כלי שיווק דיגיטליים. היא גייסה עד היום 20 מיליון דולר ומחזיקה משרדים בתל אביב, סן פרנסיסקו וברלין

10.11.2016, 14:00 | מאיר אורבך

חברת סינגולר הישראלית, גייסה 15 מיליון דולרים בסבב גיוס ראשון. סבב הגיוס הנוכחי מגיע מ-KDWC, Translink Capital ו-Telstra Ventures, המצטרפים למשקיעים הקיימים של החברה, General Catalyst. החברה הישראלית מחזיקה במשרדים בתל אביב, סן פרנסיסקו וברלין וגייסה 20 מיליון דולר כולל הסיבוב הנוכחי. החברה הוקמה על ידי יוצאי אונאבו שנמכרה לפייסבוק גדי אלישיב, ערן פרידמן וסוזן קוואו.

קראו עוד בכלכליסט

הפלטפורמה שפיתחה סינגולר אוספת מידע המפוזר במגוון כלי השיווק הדיגיטליים הקיימים כיום בשוק אל מערכת אחת, בעזרתה, היא יכולה לחשוף את החזר ההשקעה של כל פעולה שיווקית של לקוחותיה ולהציע תובנות רלוונטיות למנהלי השיווק. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לחברה להאיץ את פיתוח והעשרת המוצר הנוכחי שלה, ולהרחיב את צמיחתה הגלובלית.

הפלטפורמה של סינגולר היא היחידה בשוק המספקת שירותי attribution - איסוף עלויות הפרסום, ניתוח הקריאייטיבים השונים ושירותי אוטומציה לתהליכי העבודה - כל זאת על-מנת שמנהלי השיווק יוכלו לשפר את אופן העבודה שלהם ואת תוצאותיהם.

״כיום, מנהלי שיווק דיגיטליים נאלצים להשתמש במגוון רחב של ספקים, שירותים ופתרונות. אלה כוללים מערכות אנליטיקס, רשתות פרסום, ספקיות מידע, מערכות CRM ומוצרי BI, כשכל אחד מהם כולל בתוכו כמויות מידע אדירות.״ מסביר גדי אלישיב, מנכ״ל סינגולר. ״כל המידע הזה מנותק אחד מהשני ובלתי ניתן לניהול, מה שמוביל לכך שמנהלי השיווק אינם מסוגלים להגיע להחלטות אפקטיביות, ואינם יכולים לחשב את ה-ROI על גבי כל מערך השיווק של החברה. לכן, במקום לבנות פתרון נקודתי נוסף, החלטנו לתקוף את הבעיה מכיוון אחר - בנינו פלטפורמה המסוגלת לאסוף ולחבר את המידע ממגוון הכלים והשירותים בהם מנהלי השיווק משתמשים כיום לתוך מערכת אחת. כך, יכולים להבין בצורה מיידית מהו ה-ROI שלהם, ולהגיע להחלטות עסקיות אפקטיביות״. 

מאז שנוסדה ב-2014, סינגולר ניטרה וניתחה יותר מ-6 מיליארד התקנות ולמעלה מ-3 מיליארד דולר בתקציבי שיווק בדיגיטל עבור מגוון תעשיות, כגון מסחר, תיירות, משחקים, בידור ושירותי On-Demand. החברה מעבדת מיליארדי פריטי מידע דיגיטליים של צרכנים מידי בשבוע, המגיעים מלמעלה מ-600 כלים, אינטגרציות ושותפים בתעשיות השיווק החל מפייסבוק ועד לספקי CRM כגון SalesForce.

״הפלטפורמה אותה אנו מציעים היום היא רק ההתחלה״ אומר אלישיב. ״מנהלי השיווק בחברות מכל הגדלים צריכים להתמודד עם אתגרים חדשים, המגיעים מכמויות מידע אדירות הממשיכות לגדול. מטרתה של סינגולר היא לבנות את פלטפורמת האנליטיקס לשיווק הטובה ביותר. הצעד הבא עבורנו הוא לאפשר למנהלי השיווק להשתמש במידע שברשותם על מנת לבצע פעולות נוספות הרלוונטיות עבורם. אנו רוצים להעצים אותם באמצעות תובנות פרקטיות שיעזרו להם להשיג את מטרותיהם העסקיות״.

תגיות