אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קהילה חיה

מאקרו טכנולוגי

קהילה חיה

קיקסטארטר פונה לווידיאו החי כדי להפוך את התומכים למעורבים יותר

19.11.2016, 21:50 | נמרוד צוק
טוויטר, פייסבוק, יוטיוב — כולם מנסים להפוך בחודשים האחרונים למקום שאליו אנשים הולכים כשהם רוצים לשדר וידיאו חי מהטלפון או לצפות בשידורים חיים. המצטרפת האחרונה לטרנד היא קיקסטארטר, שבתחילת החודש החלה להציע ליזמים שמריצים קמפיינים באתר אפשרות לערוך מפגשי שאלות ותשובות עם תומכים פוטנציאליים בווידיאו חי.

קראו עוד בכלכליסט

השידור, שמוצע לבעלי הקמפיינים ללא תשלום נוסף, כולל חלון צדדי שמציג צ'ט בין הצופים ומאפשר לשלוח שאלות אל הדוברים. לשונית נוספת מאפשרת להעביר תשלומי תמיכה מתוך מסך השידור, ללא צורך לצאת חזרה לעמוד הקמפיין.

שידור חי בקיקסטארטר. הדגמות בזמן אמת שידור חי בקיקסטארטר. הדגמות בזמן אמת שידור חי בקיקסטארטר. הדגמות בזמן אמת

השידור החי מציע ליזמים מעין במה צדדית, מנותקת מהיררכיית הקמפיינים השגרתית שנוטה להבליט את המצליחים יותר. קיקסטאטר מייעדת את השידור במיוחד למיזמים שאפשר להמחיש את הערך המוסף שלהם בווידיאו בזמן אמת, כמו פרויקטים מוזיקליים, סדרות רשת והדגמות מוצרים שיש להם כבר אב־טיפוס פועל.

בשעה שפריסקופ ופייסבוק לייב מציעות יכולת כללית לצרכים מגוונים, קיקסטארטר מציגה יישום שונה שנתפר לנישה ומשימה ספציפיים, ונראה שהוא עושה את עבודתו היטב. בעוד הסרטונים המקובלים של מיזמי קיקסטאטר נוצרים לרוב בתבנית קלישאתית ורפטטיבית ותגובות התומכים זוכות לרוב להתעלמות ממבקרי האתר, הווידיאו החי מעניק תחושה אותנטית וקרובה יותר של קהילה. היכולת לראות את האנשים שמאחורי המיזם ולנהל איתם שיחה ללא מסננים היא דרך טובה ליצור את האמון הנדרש כדי שהמשתמשים ישלחו את היד אל הארנק.

תגיות