אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אכזבה ממכירת נעלי סטף קרי החדשות; אנדר ארמור נפלה ב-5% צילום: גטי אימג'ס

אכזבה ממכירת נעלי סטף קרי החדשות; אנדר ארמור נפלה ב-5%

רשת פוט לוקר דיווחה על מכירות חלשות יחסית למותג החדש שעל שמו של כוכב הכדורסל; מאז ראשית השנה איבדה אנדר ארמור 22%

19.11.2016, 13:08 | בלומברג

מניית אנדר ארמור (Under Armour) נפלה אתמול (ו') ביותר מ-5% על רקע מכירות מאכזבות של דגם נעל הספורט האחרונה שהשיקה תחת המותג של הכדורסלן סטף קרי. השקת הנעל הייתה חלק מתכנית שאפתנית של יצרנית ביגוד וציוד הספורט להתרחב באמצעות תחום ההנעלה.

קראו עוד בכלכליסט

פוט לוקר, רשת נעלי הספורט הגדולה בעולם, דיווחה אתמול כי המהדורה החדשה של הנעליים, המכונה קרי 3.0, מוכרת פחות לעומת המהדורות הקודמות. "נעל 3.0 חדשה יחסית, אך קצב המכירות ההתחלתי היה נמוך לעומת שני הדגמים הקודמים", מסר המנכ"ל דיק ג'ונסון, "אך חשוב לציין שוב כי אנחנו רק בשלבים הראשוניים (של המכירות)".

 , צילום: גטי אימג צילום: גטי אימג'ס  , צילום: גטי אימג

באנדר ארמור מקווים כי חטיבת ההנעלה עזור להוביל את גל הצמיחה הבא של החברה, וקרי, כוכב הכדורסל המשחק בגולדן סטייט ווריורס, עומד במרכז המאמצים הללו. אך החברה מבולטימור מתמודדת עם תחרות מתגברת בקטגוריה, בייחוד מצד נייקי ואדידס.

במסחר אתמול בניו יורק נפלה מניית החברה ב-5.4% למחיר של 30.55 דולר, הירידה היומית החדה ביותר מאז ה-25 באוקטובר. מאז תחילת השנה נפלה המנייה ב-22%, בשל החשש מההאטה במכירות. בחודש שעבר פרסמה אנדר ארמור תחזית ארוכת טווח מאכזבת, לפיה ההכנסות יצמחו בשנתיים הבאות בסביבות 20%, השיעור הנמוך ביותר מאז 2009, השנה שבה הסתיים המיתון בארה"ב.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות