אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
אל על תאפשר ללקוחות לבטל הזמנות עד תום החודש ללא דמי ביטול צילום: סיון פרג'

אל על תאפשר ללקוחות לבטל הזמנות עד תום החודש ללא דמי ביטול

החברה הודיעה על עדכון מדיניות שינוי וביטול טיסות, זאת לאור המשבר מול טייסיה. על פי גורמים בענף התיירות, בימים הקרובים צפויים אלפי ביטולים של לקוחות שיידרשו את כספם חזרה עד להתבהרות המצב

20.11.2016, 11:25 | תומר הדר

אל על מודיעה על עדכון מדיניות שינוי וביטול טיסות. לאור המשבר מול טייסי החברה תאפשר החברה ללקוחות לבטל את הזמנתם עד תום החודש ללא תשלום דמי ביטול.

קראו עוד בכלכליסט

מאל על נמסר: "חברת אל על מקפידה מאז ומעולם לנהוג בהגינות מלאה כלפי לקוחותיה, גם בזמנים חריגים והחליטה לנהוג כך גם הפעם. לאור השינויים בלוחות הזמנים בשל עיצומי הטייסים, החליטה החברה להקל על מדיניות הביטול והשינוי של לקוחות החברה. הוחלט כי ביחס לטיסות היוצאות עד ליום 30 בנובמבר 2016 תאפשר החברה ביטול הטיסה והחזר כספי מלא בגינה ללא דמי ביטול וכן תאפשר שינוי מועד הטיסה ללא דמי שינוי".

מטוסי אל על, צילום: אל על מטוסי אל על | צילום: אל על מטוסי אל על, צילום: אל על

כזכור, טייסי החברה מסרבים זה שבוע להגיע לטיסות מאחר והחברה, לטענתם, עושה שימוש במטוסים חכורים. במהלך הימים האחרונים בוטלו מספר טיסות, בעיקר בקווים טראנס אטלנטיים ואולם היום בוטלה גם טיסה לאירופה של up.

לדברי גורמים בענף התיירות, בימים הקרובים צפויים אלפי ביטולים של לקוחות שידרשו את כספם בחזרה עד התבהרות המצב.

תגיות

5 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

1.
תודה רבה לחברת אלעל "המהוללת" על הג'סטה
כמה ציניות יש לחברה הזאת, כמה זילזול בלקווחות. בם מציגים את המהלך שלהם " לטובת ציבור הלקוחות". זה רק לטובת החברה שלא תצטרך לשלם ללקחות לפי חוק טיבי !!!! ללא דמי ביטול???? אני מבטל את הפליי כארד שגם ככה עולה לי 40 ש"ח כל חודש ונותן לי נקודות פח בחברה עם הנהלה ומטוסים לא ראויים. בושה וחרפה של הנהגות ההנהלה ומנסה לחנך את הטיסים על גב הלקוחות שלה !! לא שאני מצדיק את הטיסים, זה באמת לא מעניין אותנו ציבור הלקוחות מי צודק.
דני אקרמן  |  20.11.16