אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מדד סימילרווב: כלכליסט האתר הכלכלי המוביל בישראל

מדד סימילרווב: כלכליסט האתר הכלכלי המוביל בישראל

כ-6.58 מיליון כניסות נרשמו בכלכליסט באוקטובר, במקום השני מדורג אתר גלובס ואחריו אתר דה-מרקר. חברת סימילרווב מתמחה באיסוף וניתוח נתונים באינטרנט, ומודדת תנועה, זמן שהייה ועוד מספר פרמטרים שונים

27.11.2016, 11:32 | שירות כלכליסט

כלכליסט הוא אתר הכלכלה הגדול בישראל, כך עולה מנתונים שפרסמה חברת מדידת האתרים סימילרווב לחודש אוקטובר 2016. מדובר בבדיקת הגלישה ממחשבים שולחניים ודפדפנים בסלולר. לכלכליסט 6.58 מיליון כניסות, במקום השני מדורג אתר גלובס עם 6.29 מיליון כניסות ואתר דה-מרקר עם 5.61 מיליון כניסות.

חברת סימילרווב מתמחה באיסוף וניתוח נתונים באינטרנט, ומודדת תנועה, זמן שהייה ועוד מספר פרמטרים שונים. גם בפרמטר זמן שהייה לביקור, לאתר כלכליסט הנתונים הטובים ביותר. כל גולש בממוצע שוהה באתר כלכליסט 20:12 דקות, באתר דה-מרקר הממוקם בפרמטר זה במקום השני, זמן שהייה של כ-15:32 דקות לביקור ובאתר גלובס מבקר נמצא בממוצע 13:47 דקות.

כלכליסט מוביל בצורה ברורה ב-3 החודשים האחרונים

סך המבקרים הממוצע באתר כלכליסט בשלושת החודשים האחרונים עומד על 7.21 מיליון כניסות, לעומת גלובס עם 7.18 מיליון ובאתר דה-מרקר 5.99 מיליון בתקופה המקבילה.

גם בשלושת החודשים האחרונים זמן השהייה באתר כלכליסט הוא הגבוה ביותר ועמוד על למעלה מ-21 דקות ו-23 שניות בממוצע לביקור, לעומת 14:58 בגלובס ו- 14:04 בדה-מרקר.

נתוני הגלישה באתרי כלכליסט וגלובס שנבדקים על ידי מדד סימילרווב, מבוססים על נתוני אמת, לאחר הטמעת המדד בנתוני האנליטיקס של האתרים. לעומתם באתר דה-מרקר בחרו שלא לחשוף את נתוני האנליטיקס, ולכן נתוני דה-מרקר הינם על פי הערכת האלגוריתמים של סימילרוב. אנשי מקצוע מתחום הדיגיטל, סבורים כי נתוני האלגוריתמים מיטיבים עם תוצאות האמת של דה-מרקר, ולכן אתר דה-מרקר בוחר שלא להציג נתוני אמת במדד.

תגיות