צילום: נטע שמעוני
פרסום ראשון
הפתעה ברכבת הקלה: ההצעות שהגיעו לתחזוקת כלל המערכות - יקרות פי 2 מהצפוי
ל"כלכליסט" נודע ששתי ההצעות שהועברו לנת"ע לאספקה ותחזוקה של כל מערכות הרכבת נעות סביב 4-5 מיליארד שקל, זאת לעומת אמדן מקורי של 2.5-3 מיליארד שקל
22.11.2016, 22:15 | ליאור גוטמן
האם מכרז החשמול והמערכות של קו הרכבת הקלה בתל אביב עומד בפני התייקרות? ממידע שהגיע לידי כלכליסט עולה שזוג ההצעות שהועברו לנת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים), היא החברה האחרית על הפרויקט, מתורגם לכדי זינוק משמעותי במחיר ועד לרמה של הכפלתו. המכרז יצא לדרכו בפברואר 2016 כאשר במקור ניגשו אליו 4 קבוצות - אלסטום הצרפתית ומנרב; בומברדייה הקנדית ודניה סיבוס; קבוצת TAT צרפתית (שכוללת בין השאר את שפיר הנדסה ות'לס — ספקית האיתות הישנה של רכבת ישראל), וקבוצה ספרדית (ובכלל זה אינקו ואינדירה).
קראו עוד בכלכליסט
מנת"ע נמסר בתגובה ש"התהליך המכרזי בעיצומו, ולצערנו שוב נעשים ניסיונות להתערב ולהפיץ ספקולציות בכדי לזהם את עבודת ועדת המכרזים. כפי שנהגנו עד כה ננהג גם הפעם: כשיוחלט על זוכה מבין המציעים נפרסם את התוצאות"
17 תגובות לכתיבת תגובה