אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
סניפי מגה החדשים הגדילו בכ-50% את מכירות ויקטורי צילום: נמרוד גליקמן

סניפי מגה החדשים הגדילו בכ-50% את מכירות ויקטורי

רשת הסופרמרקטים סיימה את הרבעון השלישי עם הכנסות של 365.8 מיליון שקל. הרווח התפעולי צמח ב-73%, הרווח הנקי זינק ב-114%

24.11.2016, 13:33 | נורית קדוש

רשת ויקטוריחותמת את הרבעון השלישי עם זינוק חד בכל הפרמטרים, בעקבות הרחבת פעילות הרשת עם קניית 11 סניפי מגה. מכירות הרשת המונה 42 סניפים זינקו ברבעון ב- 47.7% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב- 365.8 מיליון שקל. בניטרול סניפי מגה שצורפו, הפדיון בחנויות הזהות הציג ירידה של 1.7%.

קראו עוד בכלכליסט

הזינוק במכירות התגלגל גם לשורת הרווח הגולמי שעלה בשיעור של 55.3% ל-88.5 מיליון שקל. זאת בזכות שיפור תנאי הסחר מהספקים, נוכח התחזקות כוח הקנייה של הרשת המתרחבת.

החנויות החדשות הגדילו את הוצאות השיווק, הנהלה וכלליות: ההוצאה בסעיפים אלה זינקה ב-53.5% ל- 79.2 מיליון שקל. בה בעת, הרווח התפעולי צמח בשיעור חד של 72.7% ושיעורו מהמכירות עלה ל-2.5%.

העליה ברווחיות התפעולית לצד ירידה בהוצאות המימון סייעו לויקטורי לרשום עלייה חדה של 114.2% ברווח הנקי, שהסתכם ב- 7 מיליון שקל. דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בסכום כולל של 2 מיליון שקל.

אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי ומבעלי השליטה הקבוצה ממשיך במהלך התרחבות של הרשת. השבוע רכש רביד ב-12.5 מיליון שקל 6 סניפים חדשים מרשת מגה, אותם נדרשה קבוצת נחום ביתן (שרכשה את מגה) למכור, על פי הוראת הממונה על ההגבלים העסקיים.

 , צילום: צפריר אביוב צילום: צפריר אביוב  , צילום: צפריר אביוב

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות