אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מומלץ בחום: אימון בחדר כושר שחומם ל-30 מעלות צילום: אוראל כהן

מומלץ בחום: אימון בחדר כושר שחומם ל-30 מעלות

אימון סולטיקס שורף הרבה קלוריות ומסייע בגמישות המפרקים

06.12.2016, 08:27 | סיון אבוקאי
בחורף קשה יותר להתחיל אימון כי הגוף קר ומרגיש "חלוד". בסטודיו סול, שמקיים את רוב השיעורים בחדרים שחוממו מראש, נוכל למצוא את הפתרון לכך.

אני נכנסתי לשיעור סולטיקס ב־30 מעלות כשהטמפרטורה בחוץ היתה 9 מעלות. השיעור מערב את סגולותיה של היוגה ואת אימון הטבאטה המאופיין בקצב גבוה. הרעיון בו הוא לשלב בין מקצבי דופק שונים — רגוע מול סוער — וכן בין עבודת שרירים חזקה לעבודת שרירים עדינה: בחלק של היוגה עובדים על שרירים, מפרקים, טווח תנועה ונשימה, ובטבאטה, האתגר הגדול של האימון, עושים תרגילי כוח בדופק גבוה במשך 15 דקות. מדובר בחלק אינטנסיבי מאוד ששורף קלוריות: סדרה של 10 שכיבות שמיכה, 10 קפיצות סמוך־קום, 30 קפיצות של ברכיים לחזה וחוזר חלילה. העבודה בחדר החם מעלה את הדופק עוד יותר בחלק קשה ממילא.

סולטיקס. שילוב בין יוגה לתרגילי כוח בדופק גבוה, צילום: אוראל כהן סולטיקס. שילוב בין יוגה לתרגילי כוח בדופק גבוה | צילום: אוראל כהן סולטיקס. שילוב בין יוגה לתרגילי כוח בדופק גבוה, צילום: אוראל כהן

אבל לאחר כל מאמץ גדול מגיע הדובדבן — 20 דקות של יוגה, שבמהלכן שקעתי לתוך תהליכי נשימה עמוקה ומרגיעה. מכיוון שהגוף היה חם ומשוחרר, תרגילי היוגה, גם למתאמנת פחות מנוסה בתחום, היו יעילים מאוד.

אמנון גורפונג, מורה לשיטות יוגה שונות ומפתח אימון הסולטיקס: "השיעור נותן מענה לצורך בהוצאת אנרגיות ושחרור אדרנלין באמצעות עבודה אינטנסיבית — מה שמביא לרגיעה גדולה יותר ולעבודת יוגה מועילה מאוד".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות