אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
רוץ מריו, רוץ: טעימה ראשונה מסופר מריו החדש צילום: יוטיוב

רוץ מריו, רוץ: טעימה ראשונה מסופר מריו החדש

חברת נינטדו מוציאה גרסת מובייל ראשונה לסופר מריו בשיתוף פעולה עם אפל. הקריצה הנוסטלגית עשויה לייצר לחברה הכנסות של 71 מיליון דולר בחודש הראשון

08.12.2016, 16:39 | נמרוד צוק
נינטנדו החלה בהשקת "סופר מריו ראן", משחק המובייל הראשון שהחברה מוציאה סביב עולם התוכן של סופר מריו, שאמור להגיע למשתמשי iOS ביום חמישי הבא, 15 בדצמבר. החל מהיום יוכלו המבקרים בחנויות אפל ברחבי העולם להתנסות בדמו של המשחק.

קראו עוד בכלכליסט

כחלק מההשקה הגיע מנכ"ל נינטנדו ארה"ב, רג'י פילס-איימה, לתוכנית של ג'ימי פאלון והדגים את המשחק לצופים. בנוסף, החברה שחררה מספר סרטונים חדשים שמציגים אותו בהרחבה.

מוצר נוסף שזכה להדגמה טלוויזיונית ראשונה בתוכנית היתה קונסולת סוויץ' ההיברידית החדשה, שאמורה לצאת לשוק בינואר. פילס-איימה הראה לצופים כיצד ניתן לעבור ממשחק מול הטלוויזיה לשימוש במכשיר כקונסולה ניידת והדגים את הכותר החדש בסדרת "האגדה של זלדה" שיצא בבלעדיות לסוויץ' ולקונסולת Wii U.

השלב של סופר מריו ראן שהודגם בתוכנית נראה כמשחק מריו קלאסי - משחק פלטפורמה צידי דו-ממדי בו השחקן נדרש להריץ את השרברב דרך מבוך ולאסוף מטבעות תוך התחמקות מאויבים ומלכודות.

שחרור המשחק נחשב לנקודת מפנה עבור נינטנדו - זו הפעם הראשונה בה החברה מוציאה משחק באחד מעולמות התוכן המרכזיים שלה עבור סמארטפונים ולא לאחת מהקונסולות שלה, ובמידה והמהלך יתגלה כהצלחה מסחרית היא עשויה לשחרר משחקים נוספים בניסיון לגוון את מקורות ההכנסה שלה. קונסולת Wii U מכרה 13.4 מיליון יחידות בלבד, כרבע ממספר היחידות של פלייסטיישן 4 שסוני מכרה. חברת המחקר סנסור טאוור מעריכה כי נינטנדו יכולה לקצור הכנסות של 71 מיליון דולר בחודש הראשון מסופר מריו ראן.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות