צילום: איי פי
אחרי הבחירות, הרייטינג של משחקי ה-NFL עולה - אך הליגה עדיין חוששת מהתחרות
לפי דו"ח מיוחד "הרייטינג הממוצע אמנם נמוך ב-3.9% מהעונה שעברה אחרי הבחירות, אך זה הרבה יותר טוב מירידה של 13.2% במהלך הבחירות. משחקים מוקדמים נהנים מרייטינג טוב ב-4.7% מאשר בפריים טיים, שם הרייטינג נע בין ירידה של 19.4% לעלייה של 5.9% מאז הבחירות"
28.12.2016, 17:53 | שירות כלכליסט
אחרי תחילת עונה נוראית של עונת ה-NFL מבחינת רייטינג, נראה שליגת הפוטבול של ארה"ב מתאוששת.
קראו עוד בכלכליסט
.
ייתכן שהליגה צדקה לאורך כל הזמן הזה. לפי נולן, הנפילות ברייטינג נעצרו ברגע שהסתיימו הבחירות. "הרייטינג עדיין לא התאושש אבל הוא במצב הרבה יותר טוב מלפני הבחירות", כתב נולן. "הרייטינג הממוצע אמנם נמוך ב-3.9% מהעונה שעברה אחרי הבחירות, אך זה הרבה יותר טוב מירידה של 13.2% במהלך הבחירות. משחקים מוקדמים נהנים מרייטינג טוב ב-4.7% מאשר בפריים טיים, שם הרייטינג נע בין ירידה של 19.4% לעלייה של 5.9% מאז הבחירות". רוג'ר גודל, קומישינר ה-NFL אמר ש"זה ריבאונד מעודד" וציין: "אני חושב שהבחירות היו פקטור מרכזי בירידה ברייטינג". לפי נולן, גם איכות המשחקים השפיעה על הרייטינג וקבוצות גדולות ומצליחות סייעו להתאוששות. "קבוצות שיגיעו לפלייאוף ויש להן פוטנציאל מסחרי ומקצועי כגון הפטריוטס והקאובויז הובילו את ההתאוששות ברייטינג - הרייטינג הממוצע שלהן עלה ב-20.2% (קאובויז) וב-8.1% (פטריוטס)". גודל הוסיף, כי המטרה של הליגה עכשיו זה "לאבד כמה שיותר זמן מת במשחקים כדי להפוך אותם ליותר מעניינים. לפי גודל, אחת מהאופציות זה להוריד את מספר הפרסומות במהלך המשחק ולשנות את איך שמראים אותן במהלך המשחקים". ייתכן שזה חשוב מאוד להמשך הדומיננטיות הטלוויזיונית של ה-NFL. עם זאת, לפי נולן, התחרות על הפריים טיים עמוסה. "יש לרבים אופציות רבות - נטפליקס/אמאזון/הולו, VOD" כתב נולן.
לא התפרסמו תגובות לכתיבת תגובה