אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הנוחיות מעל הכל: טיסה מניו יורק לפריז נחתה באירלנד כי השירותים במטוס לא פעלו צילום: ויקיפדיה

הנוחיות מעל הכל: טיסה מניו יורק לפריז נחתה באירלנד כי השירותים במטוס לא פעלו

צוות האוויר של Open Skies, חברת בת של בריטיש איירוויס, אישר כי שירותי הבואינג 767 אינם פועלים כראוי והחברה החליטה על עצירת ביניים בלתי מתוכננת - 90 דקות לפני ההגעה ליעד

27.12.2016, 19:44 | שירות כלכליסט

מטוס שהיה בדרכו מניו יורק לפריז נאלץ לבצע נחיתה בלתי מתוכננת באירלנד – כדי לאפשר לנוסעים להשתמש בשירותים בשדה התעופה שם.

קראו עוד בכלכליסט

המטוס של חברת "אופן-סקייס" (Open Skies), חברה בת של בריטיש איירווייס, נותב לשדה התעופה שאנון במערב אירלנד בעקבות תלונות של הנוסעים.

צוות האוויר אישר שאכן השירותים במטוס הבואינג 767 אינם פועלים כראוי, זאת 90 דקות בלבד עד ההגעה ליעד. 172 נוסעי המטוס קיבלו הזדמנות ללכת לשירותים בטרם המשיך המטוס לדרכו, בשעתיים עיכוב משעת ההגעה היעודה.

מטוס של אופן סקייס. 172 הנוסעים קיבלו הזדמנות ללכת לשירותים, צילום: ויקיפדיה מטוס של אופן סקייס. 172 הנוסעים קיבלו הזדמנות ללכת לשירותים | צילום: ויקיפדיה מטוס של אופן סקייס. 172 הנוסעים קיבלו הזדמנות ללכת לשירותים, צילום: ויקיפדיה

צוות טכנאים הצליח לתקן את התקלה בשירותים בזמן חניית הביניים. חברת בריטיש איירווייס מסרה לעיתון "אינדיפנדנט": "אנו מתנצלים באמת ובתמים על אי הנוחות שנגרמה לנוסעים בשל התקלה, אולם הבטיחות היא בעדיפות עליונה אצלנו".

שדה התעופה שאנון מצפה ליותר מ-7,000 נוסעים בתקופה שבין חג המולד לשנה החדשה – עלייה משמעותית לעומת שנה שעברה.

ב-24 בדצמבר, נחת בשדה מטוס שהיה בדרכו מטורונטו ללונדון לאחר שילד בן 10 לקה בדום לב במטוס ומת בשדה התעופה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות