אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
חג רווחי: משתמשים הוציאו כמיליארד דולר על משחקי מובייל בכריסמס צילום: אי פי איי

חג רווחי: משתמשים הוציאו כמיליארד דולר על משחקי מובייל בכריסמס

בשבוע שבין חג המולד לשנה החדשה הוציאו משתמשי סמארטפונים וטאבלטים 967 מיליון דולר על משחקי מובייל, 53% יותר מבתקופה המקבילה אשתקד

04.01.2017, 13:52 | נמרוד צוק
בשבוע שבין הכריסמס לשנה החדשה הנוצרית הוציאו משתמשי הסמארטפונים והטאבלטים ברחבי העולם קרוב למיליארד דולר על משחקי מובייל, על פי נתוני חברת האנליטיקה סנסור טאוור. מסורתית זהו השבוע החזק ביותר במהלך השנה עבור התעשייה, והשנה הוא הסתכם בהכנסות של 967 מיליון דולר, 53% יותר מהשנה שעברה.

קראו עוד בכלכליסט

שני הגורמים שתורמים לעלייה החדה בהוצאה על משחקים (הכוונה הן לרכישת משחקים בתשלום והן לרכישות בתוך המשחק) בשבוע זה הם הסמארטפונים הרבים שאנשים מקבלים כמתנות לחג המולד ולשנה החדשה, והאנשים הרבים שנמצאים בחופשות מהעבודה והלימודים ומבלים זמן פנוי רב מול מסך הסמארטפון. בנוסף, בתקופת החגים ניתנות הנחות רבות על משחקים ותכנים.

קלאש אוף קינגס. מודל הפירמיום מעודד רכישות בתוך המשחק קלאש אוף קינגס. מודל הפירמיום מעודד רכישות בתוך המשחק קלאש אוף קינגס. מודל הפירמיום מעודד רכישות בתוך המשחק

אינדיקציה נוספת לתופעה מביא "הוול סטריט ג'ורנל". לדברי חברת רובלוקס שמייצרת אפליקציה בה ניתן לשחק במשחקים של יוצרים עצמאיים, היקף ההכנסות במהלך השבוע האחרון של השנה שילש עצמו לעומת שבוע ממוצע במהלך השנה.

אחד המשחקים שנהנה מהתקופה כדי לחזור לתודעה ולקצור רווחים היה פוקימון גו, שאיבד את מקומו בראש מצעדי האפליקציות אחרי שהבאזז העצום שנוצר סביבו במהלך הקיץ שכך. יצרנית המשחק ניאנטיק הציעה לשחקנים שורה של הטבות לעונת החגים, כמו בונוסים מיוחדים וחבילות של פריטים וירטואליים במחיר מוזל, דבר שהוביל את המשחק בחזרה למקום הראשון במצעד האפליקציות המכניסות של אפל.
שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות