אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
דברים שבוחרים: קולקציות חורפיות וילדותיות צילום: דנה וקסלר

דברים שבוחרים: קולקציות חורפיות וילדותיות

מיו מיו מנסה לשפר ריחות, קרדישאן חוזרת לאינסטגרם והמותג הסיני שמאיים על יוניקלו

09.01.2017, 08:43 | מורן לונדון

יוניקלו, רק יפה

JNBY, מותג סיני שנוסד ב־1994, הפך לאחד המותגים המשפיעים ביותר בסין וצמח לרשת המונה יותר מ־700 חנויות. אחת הבשורות המדליקות של המותג היא מעילי הניילון הפוכיים, שבניגוד לדומיהם מיוניקלו, דווקא מצטיינים בעיצוב מעניין עם המון אמירה. כל אלה שמחפשות תחליף הולם, יוכלו למצוא אותו כאן. להשיג בבוטיק INN7, 900–1,300 שקל.

ניחוח בינוני

לפני שנה יצא בית האופנה miu miu עם הבושם הראשון שלו, ארוז בבקבוקון יפהפה שגרם לכל חובבת אסתטיקה לרצות אותו על מדף התמרוקים שלה. אבל הוא סבל מניחוח לא נעים, והוביל את מותג־העל להוציא את L’eau Bleue Miu Miu. הבקבוק עדיין מרהיב, הניחוח השתפר, אבל אנחנו עדיין מצפים ליותר. ברשתות הפארם, 459–615 שקל.

 , צילום: דנה וקסלר, אוראל כהן צילום: דנה וקסלר, אוראל כהן  , צילום: דנה וקסלר, אוראל כהן

 

ילדה־אשה

מור ולין, המעצבת ובעלת המותג pioo pioo, מביאה אלינו בגדים נשיים־ילדותיים מדי עונה. לחורף הנוכחי היא יצרה קולקציה בהשפעה רוסית, שבאה לידי ביטוי בוולנים, שרוולים תפוחים, גזרות רפויות והדפסים חורפיים ילדותיים כמו צמחיית יער ובמבי, שמתגבשים לתוצאה שמזגזגת בין הבוגר לילדותי. 400–990 שקל בגת רימון 13 תל אביב.

קרדישאנ'ס 2017

קים קרדשיאן העלתה בשבוע שעבר תמונה לאינסטגרם שלה לאחר היעדרות של שלושה חודשים. קימי, כידוע, סבלה ממצוקה בעקבות שוד אלים שעברה והתמוטטות נפשית של בעלה קניה ווסט. אנחנו מקווים שהעלאת התמונה מבשרת על החלמתה של המשפחה ומייחלים לשנה טובה יותר ומלאה בטראש איכותי כמו זה שרק קימי יודעת לייצר. צפו בסרטון שהכנו על הכסף שהפסידה בהעדרותה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות