אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
HOT מעלה מחירים: ה-VOD יתייקר ב-17% ל-35 שקל בחודש, חלק מהחבילות - ב-4% צילום: יח"צ

HOT מעלה מחירים: ה-VOD יתייקר ב-17% ל-35 שקל בחודש, חלק מהחבילות - ב-4%

החברה עדיין לא פרסמה את החבילות שיתייקרו; HOT: "עדכון המחיר נובע מעלייה במחירי התוכן, הגדלת ההשקעה בתכנים חדשים והתייקרות משמעותית בזכויות השידור של תכני הספורט"

09.01.2017, 16:51 | אלירן מלכי

לאחר סבב רכישות התוכן שביצעה החברה בשנה האחרונה שכללה בין היתר את תכני HBO, ועלייה בהשקעה בהפקות מקור, ב-HOT החלו לגלגל את המחיר לצרכנים. בחברה הודיעו  היום (ב') כי בעוד שבוע (16.1) תייקר החברה את מחירי ה-VOD שלה לכלל הלקוחות ב-17% למחיר של 35 שקל לחודש ובמקביל תייקר חלק מהחבילות בשיעור של 4%, אך לא ציינה באילו חבילות מדובר.

קראו עוד בכלכליסט

בנובמבר 2015 הודיעה yes כי היא מעלה את מחירי ה-VOD שלה ב-20%. זמן קצר לאחר מכן, החליטה HOT לבצע "עדכון" מחירים גורף בשיעור של 5% לכלל השירותים שלה מבלי לציין מראש באילו שירותים מדובר. 

מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין, צילום: יח"צ מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין | צילום: יח"צ מנכ"לית HOT, טל גרנות גולדשטיין, צילום: יח"צ

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יפעת בן חי שגב, קראה למהלך של החברות "חזירות" וביקשה מהממונה על ההגבלים העסקיים לפתוח בבדיקה לחשד של תיאום מחירים. משרד הממונה על ההגבלים העסקיים טען כי אין חשד כזה ובן חי שגב המשיכה להתקוטט עם החברות עד אשר במרץ 2016 אישרה את העלאת המחירים ל-HOT שהסתכמו ב-5% לשירותי הטלוויזיה ו-10 שקלים לשירותי האינטרנט.

מ-HOT נמסר: "מחיר שירות ה-VOD לא עודכן במשך שלוש שנים למרות גידול ניכר בהיקף התוכן החינמי, וחידוש יום יומי של היצע התכנים בו. רק ב-2016 חודשו כ-25% מהתכנים ב-VOD. העלאת המחיר מגלמת את הגדלת ההשקעה בתכנים ובשירות ה-VOD, בקרוב תאפשר אפליקציית MY HOT ליהנות משירותי הקלטה מרחוק ומצפייה בתכני VOD ללא עלות. עדכון המחיר נובע מעלייה במחירי התוכן, הגדלת ההשקעה בתכנים חדשים והתייקרות משמעותית בזכויות השידור של תכני הספורט. יצוין, כי HOT מחויבת על פי חוק להשקיע 8% מהכנסותיה בהפקות מקור, וכי בעשור האחרון השקיעה החברה מעל 1.5 מיליארד שקל ביצירה ישראלית, דבר שמאפשר תמיכה מאסיבית בתעשייה חשובה זו".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות



17 תגובות לכתיבת תגובה לכתיבת תגובה

17.
הוט יס סלקום טויו אוטו דבר
אני מנוי בה נטפליקס ופייר טויו זה מספיק לי ועידן פלוס יש תכנות מי אלו ועבר פייר טויו של אמזון יש לי נטפליקס מורדרוב יש את אכול בה מורדרוב ערוצים של אירופה וגם עידן פלוס וגם נטפליקס אתם מלח שיהיה לכולכם מנוי קזה בימקום לזרוק מאות אלפי שקלים להוט יס סלקום צריך לשלם פחות אל אגרת טלוויזיוני
לא מנוי לשום כבלים  |  12.01.17
14.
חברה נטולת יכולת - יד ימין לא מחוברת ליד שמאל
3 שבועות אני מנסה לסגור עיסקה כלקוח חדש בחברת הוט !!!! לאחר "שסגרנו" טלפונית שלחו ליפרטי עיסקה במייל שלא תאמו כלל את הפרטים כפי שסוכמו בשיחה טלפונית. כמובן הבטיחו לתקן, ואז במשך שבוע ימים מידי יום היגיע מסמך פירוט עיסקה שכמובן לא תאם את הסיכום והמציאות. חברה שאינה מסוגלת לשלוח ללקוח מסמך סיכום (דבר אלמנטרי לכל הדיעות) נמצאת כנראה בבעיה גדולה מאוד. הרצון והחשק לעבור ולהיות מנוי בחברת הוט "נטש" אותי. ראו הוזהרתם.
רפאל  |  10.01.17
לכל התגובות