אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לקסוס חושפת ספינת דגל חדשה

לקסוס חושפת ספינת דגל חדשה

לקסוס LS מיועדת להתחרות באאודי Q8 ומרצדס S קלאס. הדגם החדש מרווח באופן משמעותי מן הדגם היוצא

10.01.2017, 10:27 | תומר הדר

לאחר תקופת המתנה ארוכה לספינת דגל חדשה, לקסוס חושפת בתערוכת הרכב בדטרויט את הדור החדש של לקסוס LS, ספינת הדגל של היצרנית היפנית המיועדת להתחרות באאודי Q8 ומרצדס S קלאס. ה-LS נחשבת לספינת הדגל של היצרנית היפנית, ובפועל גם לדגם שאפשר את חדירתה של לקסוס לשוק הרכב האמריקאי בשנות ה-90 המוקדמות.

לקסוס LS לקסוס LS לקסוס LS

על פי נתוני לקסוס, ה-LS החדשה מרווחת באופן משמעותי מן הדגם היוצא. כך, לפי נתוני היצרנית ה-LS החדשה מבוססת על בסיס גלגלים באורך 2,125 מילימטרים- 35 מילימטרים יותר מן הדגם היוצא. בנוסף, הודות לשימוש באלומיניום ה-LS החדשה קלה מקודמתה בכ-90 קילוגרמים. במפתיע, בניגוד לדגמי ה-LS הקודמים, שצוידו כולם במנועים בעלי שמונה בוכנות, הדגם החדש מצויד דווקא במנוע צנוע יותר, בעל שש בוכנות, בנפח 3.5 ליטרים, אך בניגוד לכל דגמי ה-LS הקודמים-הדגם החדש מצויד בצמד מגדשי טורבו המאפשרים לו להפיק 415 כוחות סוס ו-61.2 קג"מ המזניקים את ה-LS ל-100 קמ"ש תוך 4.5 שניות באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית בעלת עשר מהירויות.

כנהוג בלקסוס, ה-LS נחשבת לדגם המפואר ביותר בהיצע דגמי החברה - לכן היא כוללת בין היתר מושבים קדמיים בעלי אפשרויות חימום, קירור ועיסוי. מערכת המתלים מבוססת על כריות אוויר המיועדות לשכך זעזועים ומערכת מיוחדת שתפקידה הוא לאתר רעשים הנכנסים לתוך המכונית - ויצירת רעשים שסותרים אותם. ה-LS החדשה מיועדת להגיע בעתיד גם לישראל.

תגיות