אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
הסטראט-אפ בילונג יספק אפליקציה לחולי סרטן באיכילוב צילום: שגיא כהן

הסטראט-אפ בילונג יספק אפליקציה לחולי סרטן באיכילוב

בית החולים חתם על הסכם עם החברה הישראלית. המערכת תספק לחולים את כל מה שנדרש למאבק במחלה במקום אחד, כמו משימות שקיבלו מהרופא, מה להכין לכל שלב, טיפים ושיח בין החולים

16.01.2017, 20:03 | גולן חזני
בית החולים איכילוב בתל אביב חתם על הסכם עם חברת הסטארטאפ בילונג (belong) בו תספק בילונג את האפליקציה שפיתחה לניהול וניווט המאבק במחלה אצל חולי הסרטן המטופלים בבית החולים.

בילונג שנוסדה ב-2015 השיקה את המערכת שפיתחה בינואר 2016. המערכת מספקת לחולים את כל הנדרש למאבק במחלה במקום אחד. ההתקשרות של החברה נעשית עם החולים עצמם, עם ארגונים ובתי חולים. האפליקציה שפיתחה בילונג מספקת יכולת ניהול של החולה את עצמו בשיתוף בני משפחתו וכל מי שבחר לשתף במהלך הזה.

קראו עוד בכלכליסט

המערכת כוללת מפת דרכים שמנווטת למשימות שהחולה קיבל מהרופא, שאלות יש לשאול את הרופא בכל פגישה, מה להכין לכל שלב, טיפים המכינים את החולה לכל שלב במחלה ושאלות נוספות.

מייסדי בילונג: עירד דויטש (מימין), אסף רגיניאנו, אלירן מלכי ואוהד רובין , צילום:  שגיא כהן מייסדי בילונג: עירד דויטש (מימין), אסף רגיניאנו, אלירן מלכי ואוהד רובין | צילום: שגיא כהן מייסדי בילונג: עירד דויטש (מימין), אסף רגיניאנו, אלירן מלכי ואוהד רובין , צילום:  שגיא כהן

מבחינת בית החולים התועלת שבשימוש באפליקציה היא הפחתה במספר השאלות שחולים שואלים את אנשי הצוות, ביקורים אצל רופאים, והגעה לבית החולים. המערכת מאפשרת לחולים גם לפתח שיח בינם לבין עצמם, ולקבל ולתת טיפים.

בילונג הוקמה ע"י אלירן מלכי, עירד דויטש, אוהד רובין ואסף רגיניאנו. הארבעה ביצעו שני אקזיטים כשייסדו את וראסיטי שנרכשה ב-2013 ע"י אמת מיחשוב ואת More שפיתחה מערכת לניהול וחלוקת משאבים יעילים במערכות בסיסי הנתונים של ארגונים ונרכשה ע"י EMC..

פרופ' עידו וולף, מנהל המערך האונקולוגי באיכילוב אמר כי "אני רואה באפליקציה יתרונות ברורים לחולים ולצוות המטפל: שיפור השירות וחיזוק הקשר הישיר והבלתי אמצעי בין הרופא למטופל . הקטנת שיעור הביקורים בחדרי המיון של חולי הסרטן על ידי מתן מענה רפואי בהתאם לתלונות החולה עוד בביתו מה שיכול למנוע במקרים רבים את הגעתם לבית החולים. המטרה היא לרתום את הטכנולוגיה לטובת שיפור איכות השירות וחווית המטופל, באמצעות הנגשת תהליכי קבלת המידע, קיצור זמני המענה והגדלת הזמינות של הצוות המטפל".

תגיות