אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
בנק הפועלים מרחיב את הטיפול בלקוחות שנקלעו לקשיים גם למגזר העסקים הקטנים צילום: עומר הכהן

בנק הפועלים מרחיב את הטיפול בלקוחות שנקלעו לקשיים גם למגזר העסקים הקטנים

לדבי הבנק, הרחבת המהלך נעשית על רקע התוצאות שנרשמו בטיפול בלקוחות פרטיים בנושא. המטרה היא למצוא פתרון מתאים בשיתוף עם הלקוח, כדי להימנע מתהליכי גבייה

23.01.2017, 19:11 | רעות שפיגלמן
בנק הפועלים מרחיב את הטיפול בלקוחות שנקלעו לקשיים גם למגזר העסקים הקטנים, במסגרת הפרויקט "פועלים להבראה". עד כה הטיפול בהיבט זה נעשה ביחס ללקוחות פרטיים בלבד.

לדבי הבנק, הרחבת המהלך נעשית על רקע התוצאות שנרשמו בטיפול בלקוחות פרטיים שנקלעו לקשיים. הבנק מטפל בלקוחות אלו במסגרת יחידה ייעודית שהוקמה לפני כשנתיים.

היחידה המיוחדת שהקים הבנק מטפלת בלקוחות שמתקשים להחזיר את חובם, תוך דיאלוג שוטף, ליבון הצרכים והקשיים, מתן כלים, העצמה ותמיכה. המטרה היא למצוא פתרון מתאים בשיתוף עם הלקוח, כדי להימנע מתהליכי גבייה. היחידה פועלת בשיתוף פעולה עם מערך הסניפים באמצעות בנקאים מומחים, הן ביחידה והן בסניפים, שעברו הכשרה ייעודית לטיפול בלקוחות בקשיים.

רונן שטיין, משנה למנכ"ל בנק הפועלים, צילום: סיון פרג רונן שטיין, משנה למנכ"ל בנק הפועלים | צילום: סיון פרג' רונן שטיין, משנה למנכ"ל בנק הפועלים, צילום: סיון פרג

בהתאם לנתוני הבנק, המהלך הוביל לירידה בהיקף של 50% במספר החשבונות של לקוחות פרטיים שמועברים לגבייה. זאת גם תוך יצירת קשר עם "פעמונים" ו"נושמים לרווחה", הממשיכות את הטיפול בלקוח ובמשפחתו ומסייעות לו לנהל את ענייניו הכספיים עד שיגיע לאיזון.

רונן שטיין, משנה למנכ"ל ממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, אמר: "כאשר לקוח נקלע לקשיים, היעד המרכזי שלנו הוא לסייע לו בייצוב חשבונו, תוך ביצוע מהלכים מוסכמים ומשותפים עמו. גישה זו דורשת מהבנקאים להבין את המצוקות והקשיים של הלקוחות וליצור אמון הדדי שיתרום לנכונות המשותפת למימוש הפתרונות, על אף הקשיים. הגישה הזו זוכה בשנתיים האחרונות להצלחה מרשימה בקרב לקוחות פרטיים, ואני בטוח כי היא תוכל לתת מענה גם לבעלי עסקים קטנים שנקלעים לקשיים".

תגיות