אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
לראשונה: פרסומות של חטיף "סניקרס" בשידור חי בסופרבול צילום: שאטרסטוק

לראשונה: פרסומות של חטיף "סניקרס" בשידור חי בסופרבול

הפרסומת בת 30 השניות תהיה עבור חטיף השוקולד והבוטנים "סניקרס" של מארס. רשת פוקס תגבה 5 מיליון דולר עבור שידור הפרסומת שבה יככב השחקן אדם דרייבר המוכר בין השאר מהסדרה "בנות"

25.01.2017, 16:43 | שירות כלכליסט

משווקים המצליחים להשתחל לזמן אוויר בסופר בול דואגים להכין מראש את הפרסומת המנצחת שלהם. אולם השנה יצרנית הממתקים "מארס" תפיק את הפרסומת שלה בשידור חי.  

הפרסומת תהיה עבור חטיף השוקולד והבוטנים "סניקרס". בסופרבול צופים יותר מ-100 מיליון איש. פוקס, שמשדרת את הסופרבול, גובה עד 5 מיליון דולר לפרסומת של 30 שניות.

הפרסומת בת 30 השניות תהיה בהשראת מערבונים. הצילומים ישודרו בהפסקה במשחק בין ניו אינגלנד פטריוטס ואטלנטה פלקונס. בפרסומת יככב השחקן אדם דרייבר, המוכר מהסדרה "בנות".

פרסומת בשידור חי היא דרך שבה המשווקים יכולים למשוך יותר תשומת לב ולגרום לבאזז בטלוויזיה וברשתות החברתיות, שנוצר מאירועים בזמן אמת. "אנחנו צריכים לעשות משהו כדי לגרום לאנשים לרצות לצפות בפרסומות ולדבר עליהן", אומר מנהל הקריאטיב ב-BBDO ניו יורק. בעבר די היה בשיבוץ סלבריטי בפרסומת סופרבול כדי למשוך צופים, אולם כיום כבר לא די בכך.

יצרנית הרכב יונדאי תצלם פרסומת בת 90 שניות במהלך הפוטבול שתכלול רגעים מתוך המשחק עצמו ותשדר אותה מיד עם תום המשחק ביוסטון, טקסס. 

חטיף השוקולד והבוטנים סניקרס של מארס, צילום: שאטרסטוק חטיף השוקולד והבוטנים סניקרס של מארס | צילום: שאטרסטוק חטיף השוקולד והבוטנים סניקרס של מארס, צילום: שאטרסטוק

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות