אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
באיירן מינכן חתמה על הסכם שותפות עם אפל מיוזיק צילומים: גטי אימג'ס

באיירן מינכן חתמה על הסכם שותפות עם אפל מיוזיק

במסגרת הגברת מאמצי שיווק הספורט של שירות הסטרימינג המוזיקלי, שחקני הנבחרת והצוות ייצרו רשימות השמעה, וייצרו תוכן ייחודי עבור "אפל מיוזיק" כגון סרטוני כדורגל וראיונות

02.02.2017, 14:18 | שירות כלכליסט

מועדון הכדורגל הגרמני באיירן מינכן חתם על הסכם שותפות עם "אפל מיוזיק". במסגרת הגברת מאמצי שיווק הספורט של שירות הסטרימינג המוזיקלי, שחקני הנבחרת והצוות ייצרו רשימות השמעה, וייצרו תוכן ייחודי עבור "אפל מיוזיק" כגון סרטוני כדורגל וראיונות.

השותפות מתבססת על קשרים קודמים עם החברה, דרך השותפות של המועדון עם חברת "ביטס ביי דריי" (Beats by Dre), שבבעלות אפל. "ביטס" תמשיך להיות ספונסרית השמע הרשמית של באיירן.

שחקני באיירן מינכן , צילום: איי פי שחקני באיירן מינכן | צילום: איי פי שחקני באיירן מינכן , צילום: איי פי

העסקה מסמנת את הפעם הראשונה שאפל נכנסת לשותפות עם ישות מתחום הספורט המקצועי, אולם יריבותיה כגון "ספוטיפיי" ו"דיזר" כבר יושבות על השקעות בחסויות מועדוני כדורגל – ל"ספוטיפיי" יש הסכם עם מועדון הכדורגל הגרמני "בורוסיהמנשנגלדבך" שבמסגרתו המועדון עורך רשימות השמעה והטמיעה את "ספוטיפיי" לתוך האתר הרשמי שלו, בנוסף לשותפויות בקמפיינים שיווקיים.

אולם מבין השלושה, "דיזר" היא הפעילה ביותר ביצירת שותפויות עם מועדוני כדורגל פופולאריים מאירופה. שירות הסטרימינג המוזיקלי הודיעה לאחרונה על הסכם עם מועדון "מנצ'סטר יונייטד" במטרה לגישה ישירה יותר לצרכנים וניצול מה שהחברה הצרפתית רואה כקשר טבעי בין כדורגל למוזיקה.

מיד אחרי הסכם זה, חתמה דיזר על שותפות דומה עם מועדון ברצלונה.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות