אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
ניו יורק טיימס: עלייה של 50% במספר המנויים הדיגיטליים ב-2016, ירידה חדה בהכנסות הדפוס צילום: itunes

ניו יורק טיימס: עלייה של 50% במספר המנויים הדיגיטליים ב-2016, ירידה חדה בהכנסות הדפוס

הקבוצה סיימה את השנה עם 514 אלף מנויי דיגיטל חדשים - ברבעון הרביעי הצטרפו 276 אלף מנויים. ההכנסות מפרסום דיגיטלי רשמו צמיחה רבעונית של 11%, ההכנסות מפרסום בתקופה זו צללו ב-20%

02.02.2017, 17:00 | מיקי גרינפלד

הניו יורק טיימס (New York Times) דיווח על תוספת של 276 אלף מנויי דיגיטל חדשים ברבעון הרביעי של 2016. זוהי העלייה החזקה ביותר שנרשמה בפעילות זו מאז שנת 2011, שבה הושק המודל העסקי של מנויים בתשלום.  

קראו עוד בכלכליסט

בסיכום שנת 2016 התווספו לניו יורק טיימס 514 אלף מנויי דיגיטל חדשים, ומספרם עומד בסוף בשנה על 1.6 מיליון - נתונים המשקפים עלייה שנתית של 51%. העלייה מיוחסת ברובה הגדול לשנת הבחירות בארה"ב, שדחפה אנשים לאתרי החדשות המובילים.

ההכנסות מפרסום בפעילות הדיגיטלית עלו ברבעון ב-10.9% ל-77.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-69.9 מיליון דולר ברבעון המקביל. ההכנסות מפרסום בפעילות הדיגיטלית עלו בסיכום שנת 2016 ב-6% ל-209 מיליון דולר.

מנגד, ההכנסות מפרסום בפעילות הדפוס (הפרינט) ירדו בשנת 2016 ב-16%, ובסיכום הרבעון הרביעי נרשמה ירידה של 9% בהכנסות מפרסום בדפוס. בסה"כ בשנת 2016 נרשמה לקבוצה ירידה של 9% מההכנסות מפרסום.

כלל ההכנסות של הקבוצה טיפסו ל-439.7 מיליון דולר, בהשוואה ל-444.7 מיליון דולר ברבעון המקביל ומעל הצפי בשוק שעמד על 438 מיליון דולר.

החברה סיימה את הרבעון עם רווח נקי של 37.1 מיליון דולר, או 23 סנט למניה, מול 51.7 מיליון דולר או 31 סנט למניה ברבעון המקביל. הרווח המתואם עמד על 30 סנט למניה, מעל צפי האנליסטים שעמד על 24 סנט למניה.

"מול הצמיחה שנרשמה בשנה האחרונה, אנו מאמינים שיש לנו אפשרות להרחבה נוספת ומשמעותית של מספר המנויים, בתוך ארה"ב וברחבי העולם", אמר היום מנכ"ל הקבוצה מארק תומפסון (Mark Thompson).

 , צילום: בלומברג צילום: בלומברג  , צילום: בלומברג

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות