אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שופיז גייסה 2 מיליון דולר צילום: יח"צ

שופיז גייסה 2 מיליון דולר

החברה שהוקמה ב-2014 וגייסה עד היום 3.5 מיליון דולר מפעילה מנגנון של רכישה חברתית המשלבת הורדת מחירים ככל שיותר קונים מצטרפים לקנייה

05.02.2017, 12:30 | מאיר אורבך

הסטארט-אפ הישראלי שופיז (Shopiz) גייס 2 מיליון דולר בהובלת רון צוקרמן ומשקיעים פרטיים נוספים. סך הגיוס הכללי של החברה עד היום עומד על 3.5 מיליון דולר כאשר בסיבוב הראשון השקיעו בין היתר הפרסומאים יורם באומן ויוסי לובטון. החברה מתכננת להשתמש בכספי הגיוס הנוכחי כדי להגדיל ולהרחיב את פעילותה, תוך גיוס עובדים לפיתוח, בישראל ובשווקים בינלאומיים.

קראו עוד בכלכליסט

שופיז הוקמה ב-2014 על ידי גלעד ברובינסקי, ומשרדיה ממוקמים בתל אביב. החברה מפעילה מנגנון של רכישה חברתית המשלבת הורדת מחירים ככל שיותר קונים מצטרפים לקנייה – גם לאחר השלמתה. הלקוחות ממשיכים לקבל החזרים כספיים ישירות לכרטיס האשראי אחרי רכישת המוצר, כאשר לקוחות אחרים מצטרפים לקנייה ומחיר המוצר ממשיך לרדת. שופיז מאפשרת לכל חנות וקמעונאי להעלות הצעות למערכת, ללא עלות. 

 צוות שופיז , צילום: יח"צ צוות שופיז | צילום: יח"צ  צוות שופיז , צילום: יח"צ

מייסד ומנכ"ל שופיז, גלעד ברובינסקי: "שופיז מאפשרת ללקוחות לקנות יותר בזול. כל בעל עסק יכול להירשם ולהתחיל למכור ללא חוזה התקשרות, חתימות, דמי מנוי, או עלות אחזקה. ליבת המודל העסקי נשענת על הרכישה החברתית המוכרת מעולמות הצריכה של דירות ומכוניות ומביאה אותו לעולמות האינסופיים של מוצרים יומיומיים, ובכך מוזילה את המחירים שלהם. ההיגיון שעומד מאחוריו אומר כי בכל פעם שמישהו מעונין לקנות דבר מה, ישנם רבים נוספים שרוצים לקנות את אותו המוצר או השירות – אם הם יקנו יחד הם ישלמו פחות, וימשיכו לקבל החזרים כספיים לכרטיס האשראי אחרי שהמוצר כבר אצלם בבית, כאשר המחיר ימשיך לרדת"

תגיות