אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
במקום להפחית סוכר: חברות השוקולד בבריטניה יקטינו אריזות ב-20% צילום: בלומברג

במקום להפחית סוכר: חברות השוקולד בבריטניה יקטינו אריזות ב-20%

מותגי השוקולד הפופולאריים בהם קיטקט, מארס ודיירי מילק, מצאו דרך לעמוד ביעדי הממשלה להפחתת צריכת הסוכר

05.02.2017, 14:57 | שירות כלכליסט
מותגי שוקולד פופולאריים בבריטניה, ביניהם קיטקט, דיירי מילק ומארס, מתכננים לקצץ את גודל חטיפי השוקולד שלהם, וזאת על מנת שיעמדו ביעדי הממשלה להפחתת צריכת הסוכר, כך מדווח הסנדיי טיימס.

קראו עוד בכלכליסט

קיצוץ האריזות יעזור לחברות להימנע מהופעה ברשימות השחורות שמתכנן משרד בריאות הציבור האנגלי לפרסם על השמנת יתר בקרב ילדים. הדו"ח הראשון בסדרה אמור להתפרסם בחודש הבא.

אריזת שוקולד מארס אריזת שוקולד מארס אריזת שוקולד מארס

על חברות המזון בממלכה מופעל לחץ להפחית את כמויות הסוכר במוצרים שלהן. בעוד שבמוצרים רבים עתירי סוכר כמו משקאות מוגזים, דגני בוקר ויוגורט אפשר להחליף את הסוכר בממתיקים מלאכותיים, בשוקולד הטענה היא כי זה הורס את הטעם.

לכן, על פי הדיווח, יצרניות השוקולד הציעו לצמצם את גודל החטיפים ב-20%. החברות המתכננות לנקוט במהלך כוללות את מארס, נסטלה, שבבעלותה מותג קיטקט ומונדלז, החברה האמריקאית שבבעלותה קדבורי.

עם זאת, עוד לא ברור אם גם המחיר יקטן בהתאם.

"הורים רוצים עזרה בקבלת החלטות בריאות יותר לילדים שלהם, כך שיאכלו פחות סוכר", מסר ד"ר אליסון טדסטון, התזונאית הראשית של משרד בריאות הציבור. "אנחנו קוראים לכל המשתתפים בתעשיית המזון והשתייה להוריד את הסוכר במוצרים שלהם, בייחוד לילדים, בין אם דרך שינוי המתכון, הפחתת הכמויות או עידוד הורים לרכוש מוצרים עם פחות סוכר".

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות