אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
קורוס.איי גייסה 16 מיליון דולר צילום: פיליפ בואזיז

קורוס.איי גייסה 16 מיליון דולר

החברה עושה שימוש בבינה מלאכותית לניתוח שיחות מכירה ומספקת משוב לחברות. הגיוס הנוכחי ישמש אותה להרחבת כוח האדם ושכירת מהנדסים ואנשי מכירות

07.02.2017, 16:00 | מאיר אורבך

חברת הסטארט אפ הישראלית קורוס.איי (Chorus.ai), גייסה 16 מיליון דולר בסבב גיוס שני בהובלת הקרן Redpoint Ventures ובהשתתפות משקיע הסיד המקורי Emergence Capital. עד כה גייסה החברה כ-22 מיליון דולר, כאשר בסבב הראשון גייסה כ-6 מיליון דולר.

קראו עוד בכלכליסט

הטכנולוגיה של קורוס עושה שימוש באלגוריתמים של עיבוד שפה טבעית ולמידת מכונה כדי לשפר תהליכי מכירה ארגוניים באמצעות שיפור שיחות המכירה.

בשיחה עם "כלכליסט" מדמה ד"ר מיכה בריקסטון, אחד ממייסדי החברה, את המערכת שפיתחו ללחישת עצות ותובנות באוזנו של הלקוח: "אנחנו יושבים על מערכות הטלפוניה, מתמללים אותה ומנתחים אותה. הלקוחות שלנו הם חברות ענק שעושות שיחות בין חברות. בזמן הקצר שאנחנו קיימים הספקנו לנתח כחצי מיליון שיחות מכירה איכותיות".

צוות עובדי קורוס, צילום: פיליפ בואזיז צוות עובדי קורוס | צילום: פיליפ בואזיז צוות עובדי קורוס, צילום: פיליפ בואזיז

"אנחנו מתכוונים להשתמש בכספי הגיוס לשכור מהנדסים מצטיינים שעלותם גבוהה ביותר, לשכור אנשי מכירות שיחזקו אותנו ולהשקיע בתחום השיווק שבו לא השקענו עד כה", אומר מיכה בריקסטון. "אני מעריך שעד סוף השנה נעסיק כ-40 עובדים.

הייחודיות של הטכנולוגיה שפיתחה החברה טמונה ביכולתה להבין ולאתר את חלקיה החשובים של שיחת המכירה, ובכך לנתחה ולספק למקבלי ההחלטות משוב, הן בזמן אמת והן בדיעבד באופן מרוכז על פי נפח עצום של אלפי שיחות. הבנת השיחות מעצימה את צוותי המכירה ומאפשרת לחברות, אשר משקיעות בממוצע כ-10,000 שעות מדי רבעון בפגישות עם לקוחות פוטנציאליים, להבין מדוע 80% מההתקשרויות אינן מסתיימות במכירה, ולהשתפר בהתאם.

קורוס הוקמה ב-2015 על ידי רועי רענני, המכהן כמנכ"ל החברה וד"ר מיכה בריקסטון, נשיא ומנהל המחקר והפיתוח. בין לקוחות החברה נמניםQualtrics, Marketo ו-Dynamic Signal. משרדי החברה שוכנים בתל אביב ובסן-פרנסיסקו והיא מעסיקה כ-25 עובדים בארץ ובחו"ל. מייסד נוסף של החברה הוא ראסל לוי, המשמש כ-CTO.

רועי רענני, מייסד שותף ומנכ"ל קורוס, אמר: "מחקרים מראים ששיעורי הזכייה במכירה גדלים ב-33% עם תוכנית הכשרה מתאימה, ולמרות זאת לרוב המנהלים אין זמן להאזין לשיחות מכירה ולשום חברה אין את היכולת להפיק לקחים מאלפי פגישות המתקיימות מדי רבעון. קורוס מאפשרת לזהות את הרגעים שמשפיעים על תוצאת המכירה ולהשתמש בהם לאימון מכירות בזמן אמת, ולשחזר את מה שבאמת עובד".

תגיות