אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
שידור משחק הסופרבול ברשת פוקס משך 111.3 מיליון צופים

שידור משחק הסופרבול ברשת פוקס משך 111.3 מיליון צופים

כך על פי הנתונים של חברת נילסון. מדובר במספר הצופים הקטן ביותר במשחק האליפות בארבע השנים האחרונות. מערכת הבחירות בארה"ב נחשבת לאחת הסיבות לירידה ברייטינג במהלך העונה

07.02.2017, 18:24 | שירות כלכליסט

שידור משחק הסופרבול ברשת פוקס ביום שני לפנות בוקר משך 111.3 מיליון צופים, כך על פי הנתונים שפרסמה חברת נילסון. מדובר במספר הצופים הקטן ביותר במשחק האליפות בארבע השנים האחרונות.

קראו עוד בכלכליסט

המשחק כלל סיום דרמטי, לאחר שניו אינגלנד פטריוטס חזרו מפיגור והצליחו לנצח את אטלנטה פלקונס בהארכה, הראשונה אי פעם בסופרבול. הפטריוטס חזרו מפיגור של 25 נקודות והקווטרבק שלהם, טום בריידי (39) הצליח לקטוף את טבעת האליפות החמישית שלו.

הפלקונס שלטו במרבית המשחק, והצליחו להגיע ליתרון של 28-3 עד אמצע הרבע השלישי. אולם, מספר הצופים עלה לאחר שהפטריוטס הצליחו לגרור את המשחק להארכה, והגיע לשיא של 117.7 מיליון בין עשר ועשר ורבע בלילה. בלי ההתאוששות של הפטריוטס, נתוני הרייטינג ככל הנראה היו גרועים יותר לפוקס, שעדיין שידרו את המשחק הכי פחות נצפה מאז 2013, אז 108.7 מיליון אנשים צפו בניצחון של בולטימור רייבנס על סן פרנסיסקו פורטיניינרס.

ליידי גאגא בסופרבול 2017, צילום: גטי אימג ליידי גאגא בסופרבול 2017 | צילום: גטי אימג'ס ליידי גאגא בסופרבול 2017, צילום: גטי אימג

הופעת המחצית של ליידי גאגא משכה 117.5 מיליון צופים. במשחק הסופרבול בשנה שעברה, ששודר ברשת CBS צפו 111.99 מיליון צופים, בעוד שההופעה הקודמת של הפטריוטס בסופרבול ב-2015 עזרה ל-NBC למשוך 114.44 מיליון צופים, שהפכו אותו למשדר הנצפה ביותר בהיסטוריה האמריקאית.

על אף הרייטינג הנמוך יחסית, ההארכה, שבה הפטריוטס השיגו טאצ'דאון בהתקפה הראשונה שלהם, אפשרה לפוקס להוסיף 4 פרסומות נוספת. עוד לא ברור כמה הרשת תגבה מהמפרסמים על התוספת, זאת לאחר שגבתה 5 מיליון דולר עבור פרסומת של 30 שניות במחצית. ההכנסות של פוקס מפרסומות עמדו על 509.6 מיליון דולר, כך על פי חברת המחקרiSpot.TV.

הפרסומות חלשו על 23% מהמשדר, והסתכמו ב-51 דקות ו-30 שניות. זה היה משדר הסופרבול השני העמוס ביותר מבחינת כמות פרסומות.

הירידה ברייטינג מגיעה לאחר עונה מאכזבת מבחינה זו. במהלך העונה הסדירה ירד הרייטינג ב-9% ובפלייאוף נרשמה ירידה של 6%. 4 הרשתות המשדרות בארה"ב את משחקי הפוטבול: פוקס, NBC, CBS ו-ESPN משלמות ביחד 5.4 מיליארד דולר בחוזה הנוכחי.

מערכת הבחירות בארה"ב נחשבת לאחת הסיבות לירידה ברייטינג במהלך העונה. סיבה נוספת הייתה איכות פושרת של משחקים בתחילת העונה. עד הבחירות שנערכו ב-8 בנובמבר, נרשמה ירידה של 12% ברייטינג, ולאחר מכן התייצבה הירידה על 5%.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות