אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
מגה בעיר מעלה קמפיין ראשון תחת נחום ביתן

מגה בעיר מעלה קמפיין ראשון תחת נחום ביתן

הקמפיין הפרסומי הופק בהשקעה של 3 מיליון שקל, לראשונה מאז שהחליפה בעלים לפני שמונה חודשים

15.02.2017, 09:09 | נורית קדוש
רשת מגה בעיר מעלה קמפיין פרסומי ראשון שהופק בהשקעה של 3 מיליון שקל מאז שנרכשה בידי נחום ביתן לפני שמונה חודשים. הקמפיין מבקש להציג את הרשת ככזו שמרכזת את כל מה שנדרש לצרכן בסמוך לביתו. הסרטון, שצולם באחד מסניפי הרשת ובהשתתפות חלק מהעובדים, מציג אדם שמדמיין שיידרש לעבור בכל רחבי השכונה כדי לאסוף את המוצרים שהוא מעוניין בהם, אך במקום זאת רוכש אותם תחת קורת גג אחת בסניף מגה בעיר.

את הליך המיתוג והפרסום מוביל משרד הפרסום יהושע TBWA. הקמפיין יכלול טלוויזיה, עיתונות, רדיו ודיגיטל. הקמפיין האחרון של הרשת הועלה ביוזמת הנאמנים שמינה לה בית המשפט, והתבסס על עובדי הרשת שביקשו את עזרת הציבור בהצלתה באמצעות ביצוע קניות בה.

סניף מגה בעיר, צילום: אוראל כהן סניף מגה בעיר | צילום: אוראל כהן סניף מגה בעיר, צילום: אוראל כהן

תגיות