אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
yellow תציע למתחרים שירותי אחסון מוצרים צילום: לם וליץ סטודיו 49

yellow תציע למתחרים שירותי אחסון מוצרים

רשת חנויות הנוחות מקבוצת פז הופכת לפלטפורמה שתעניק לאתרי אינטרנט של עסקים אחרים, ואף מתחרים, שירותי אחסון ואיסוף מוצרים

20.02.2017, 09:13 | אורנה יפת

רשת חנויות הנוחות yellow מקבוצת פז הופכת לפלטפורמה שתעניק לאתרי אינטרנט של עסקים אחרים, ואף מתחרים, שירותי אחסון ואיסוף מוצרים, כך נודע ל"כלכליסט". הרשת החלה בשיתוף פעולה עם חנות האלכוהול המקוונת פאנקו, שבבעלות ליאון פאליק, שבמסגרתו לקוח שיזמין מוצר מפאנקו יוכל לאסוף אותו באחד מסניפי yellow. ההזמנה תגיע לחנות בתוך חמישה ימי עסקים, והלקוח יוכל לאסוף אותה בתוך שלושה ימים מרגע שהגיעה לסניף. מדובר בסנונית ראשונה של פעילות מסוג זה, ו־yellow מתכוונת לכונן שיתופי פעולה כאלה עם חברות נוספות. בכך הרשת מנצלת את רצפת המכירה שלה כדי להגדיל טראפיק ולמקסם רווחים בחנויות הקמעונאיות שלה.

סניף של yellow, צילום: לם וליץ סטודיו 49 סניף של yellow | צילום: לם וליץ סטודיו 49 סניף של yellow, צילום: לם וליץ סטודיו 49

yellow תנסה להגדיל מכירות בכך שהיא תכניס לקוחות פוטנציאליים לחנויות, ואלה עשויים לבצע רכישה על הדרך. בדרך זו הרשת מרחיבה את קשת הלקוחות הפוטנציאליים ומקדמת גם את אתר המכירות המקוונות שלה.

בנוסף היא מקבלת מפאנקו תשלום עבור כל שליחות, ואפשר כי תרחיב את השיתוף הפעולה עמו ותרכוש ממנו אלכוהול, שכן כיום היא רוכשת את האלכוהול מהיבואנים הרשמיים, שהמחיר שלהם גבוה מזה של פאנקו, המייבאת את האלכוהול בעצמה.

כפי שפורסם ב"כלכליסט", yellow הקימה אתר מקוון ואפליקציה לרכישות אונליין. האתר מציע כ־300 פריטים, רובם מוצרי חשמל ונון פוד, וחלקם אינם נמכרים ברשת החנויות כמו מוצרי אלקטרוניקה, מסכי טלוויזיה ומיקסרים.

שיתוף בטוויטר שיתוף בוואטסאפ שיתוף בפייסבוק שיתוף במייל

תגיות