אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר.
נורדסטרום: "ההתקפה של טראמפ לא השפיעה על המכירות" צילום: גטי אימג'ס

נורדסטרום: "ההתקפה של טראמפ לא השפיעה על המכירות"

רשת בתי הכלבו שהורידה מהמדפים את המוצרים של איוונקה טראמפ נאלצה להתמודד עם ביקורת מצד הבית הלבן; ואולם בחברה לא מתרגשים

24.02.2017, 22:41 | שירות כלכליסט

המתקפה של נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, נגד רשת בתי הכלבו נורדסטרום, לאחר שהורידה את מוצריה של בתו איוונקה - לא השפיעה על המכירות. כך אמר פיטר נורדסטרום, האחראי על השיווק בחברה.

בתחילת פברואר הודיעה נורדסטרום כי תפסיק למכור את מותג האופנה של איוונקה טראמפ עקב "מכירות חלשות". ברשת לא התייחסו לאפשרות כי ההחלטה התקבלה בהשפעת הקמפיין של קבוצת Grab Your Wallet, הפועלת נגד טראמפ.

כמה ימים לאחר מכן צייץ טראמפ: "נורדסטרום התייחסה לבתי איוונקה באופן בלתי הוגן. היא אדם נהדר - תמיד מסייעת לי לעשות את הדבר הנכון. נורא!". דובר הבית הלבן, שון ספייסר, אמר כי הציוץ של הנשיא לא נועד לקדם עסקים משפחתיים - אלא להגן על איוונקה. בנוסף, קליאן קונוויי, יועצת הנשיא, קראה לאזרחים לרכוש מוצרים של איוונקה - הצהרה שגררה ביקורת רבה.

איוונקה ודונלד טראמפ, צילום: גטי אימג איוונקה ודונלד טראמפ | צילום: גטי אימג'ס איוונקה ודונלד טראמפ, צילום: גטי אימג

נורדסטרום פרסמה אמש את דוחותיה לרבעון הרביעי - הרווח הנקי המתואם למניה עמד על 1.37 דולר, לעומת תחזיות לרווח של 1.15 דולר למניה. ההכנסות הסתכמו ב-4.32 מיליארד דולר, מעט מתחת לתחזיות. מניית החברה מזנקת הערב ב-6% בוול סטריט.

תגיות